Inlägg från: Zimlis |Visa alla inlägg
  • Zimlis

    Du MÅSTE få en av de sju dödssynd.. Vilken väljer du? (OBS! LÄS TS FÖRE DU RÖSTAR!!)

    Vällust - tänk att jag valde min sidfot innan jag hittade denna tråden, så vällust it is


    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    idiblon skrev 2009-05-27 22:30:47 följande:
    Gött att knulla din egen farsa och tvinga dina barn tillfredsställa dig? Yeah right.
    Okej så långt tänkte inte jag - för jag är inte pervers eller sjuk i huvudet

    Eller så är jag störd för att jag inte tänkte på det
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    idiblon skrev 2009-05-27 22:34:02 följande:
    Eller så läste du bara inte trådstarten ordentligt, eller så fattade du inte vad extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem kåthet som du var TVUNGEN att få tillfredsställd skulle göra med dig?
    Så va det *nickar förnuftigt*

    Fast nu har jag ju redan röstat så jag får väl vara glad att jag inte har några barn... men om jag nu ska knulla allt konstant - så lär jag väl bli en preggofant inom kort - får hoppas att det inte är nån släkting bara{#lang_emotions_throwup}
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    idiblon skrev 2009-05-27 22:41:06 följande:
    Precis... Bra att du lyckades ta ditt förnuft till fånga. Det innebär att det alltså bara går att garantera att det finns 23 underbegåvade i denna tråd.
    Ja, fick ju lite hjälp på traven
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    idiblon skrev 2009-05-27 22:44:56 följande:
    De andra står nog med svansen mellan benen och försöker penetrera sig själva med den? Hahahahahahaha... *trött*
    {#lang_emotions_cheers}
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    xxmeyaxx skrev 2009-05-28 09:46:12 följande:
    Det är ju det som är grejen med en DÖDSSYND. De mest bisarra grejorna kan ske..
    Så egentligen skulle jag säga "Jag tar *dödssynden*" så kastar han och då duckar jag *smart*

    (vet att det inte är något alternativ, men va tvungen att säga ändå)
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    xxmeyaxx skrev 2009-05-28 12:04:32 följande:
    Man väljer Vällust, tar emot den när han kastar och slänger tillbaka den PÅ honom. Sedan springer man fort utav bara fan..
    Och så gör ALLA som får ta emot en dödssynd Undrar om han skulle explodera av att tvingas bära ALLA 7 dödssynder?
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
  • Zimlis
    xxmeyaxx skrev 2009-05-28 12:16:31 följande:
    Då dör man direkt. Man exploderar. Det har jag sett i tv-serien Förhäxad.. (eller han fick sex dödssynder..)
    Åhh då måste det vara sant ju - Förhäxad är väl en dokumentär, fast filmad som en tv-serie *tror*
    Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
Svar på tråden Du MÅSTE få en av de sju dödssynd.. Vilken väljer du? (OBS! LÄS TS FÖRE DU RÖSTAR!!)