Dysmelister!
Min man är måttligt romantisk nuförtiden (annat var det i början... ), men det finaste han har sagt till mig var på BB. Han visade upp en av flickorna och sa:
-det här är Cassandra. Hon är mest lik mig och sötast (?!??!) och hon saknar en arm. Men det gör ingenting, för vi hade ju inte bytt bort henne i alla fall!
Det här hände när jag kom tillbaka från uppvaket (jag snittades) och jag visste alltså ingenting. Och det blev så odramatiskt på något sätt. Jaha, så var det, punkt slut.
Det tog ett bra tag innan jag började fundera och blev ledsen å Cassandras vägnar för de problem hon kommer ställas inför.
Jag vet andra som har blivit helt knäckta direkt vid födseln, men så kände aldrig vi.
Sen tror jag faktiskt att någon sett något vid alla våra ultraljud, fast de valt att inte säga något. Så får de väl inte göra egentligen, men jag bryr mig inte. Men jag vet att jag bloggade efter rutinUL och då skrev jag att alla armar och ben var på rätt plats. Så borde jag inte ha skrivit såvida inte kommentaren kom upp under ultraljudet?!?