evig väntan skrev 2009-05-17 10:03:52 följande:
Har haft blödningar av och eller snarare blodblandade flytningar. Ibland rosa ibland bruna. Liten fråga? Fick en blödning i natt vid kl 4. (Vaknade och var kissnödig) Bara lite grann....Fyra timmar senare är det brunt! Inge rosa alls!! Kan det vara så? någon som har en aning... Kan blödningen komma 24 timmar efter sex? Mycket frågor nu...usch usch. Men är lite orolig då jag hade ett
MA i december. Var in på
vul förra veckan var då i v 7-4 och fick se ett litet hjärta picka. Men det stillar ju oron bara för en liten stund....
*Jag äri vecka 18*
Jag vaknade på natten den 8 maj och skulle gå upp och kissa och när jag torkade mig fick jag se rostbruna blödningar eller flytningar och jag var på gyn jouren 8 maj hjärtat slog och de hittade inget fel, ska på återbesök igen nu 22 maj. Man får ju känsliga slemhinnor under graviditeten så det är möjligt att det är något litet blod kärl som spricker av ansträgnig eller när man har haft samlag.
Jag har en angelsound men vågar inte lyssna med den ännu då jag inte har känt några rörelser på 2 dagar men min moderkaka ligger i framväggen så det kan ju bero på det med. Kan ju försöka lugna ner sig lite med den tanken ialla fall.