Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Tetran

Helt plötsligt hade jag inte pco längre!

Var på gyn för en vecka sedan. De tog blodprover och när jag ringde igår för att ta reda på svaren sa de att doktorn hade skrivit att jag inte hade pco längre. För mina prover var bra. Är inte det konstigt! Man kan väl ha pco ändå, eller?!
    När hon tittade på vul sa hon att det såg ut som pco stockar. Nu kommer jag defenitivt inte få pergo från henne iallafall. JAg har ingen eller nästan ingen mens och har ingen aning om när jag har äl eller inte.
    Inte så kul läge.... :(

• Svar på tråden Helt plötsligt hade jag inte pco längre!
  • jennyHI

hejsan,

känner igen mig där... var hos läkaren tidigare i veckan som sade att jag inte hade PCOS längre. Jag bad dem även att ta prov för att bevisa det men det ville dem inte(jag letar just nu efter en ny läkare kanske jag skall tillägga) istälet fick jag svaret att jag var i klimakteriet(jag är 32!) Min mens blir ju regelbunden när jag äter metformin och jag har alla klassiska symptom på att jag har PCOS. Och jag vill även tillägga att läkaren tog bort alla mina recept så nu får vi ingen hjälp längre för att jag skall "vara i klimakteriet"

det känns jobbigt nu...

• Tetran

JennyHI- Å fy, hur kan de göra så?! Idag var jag på en privat gynmott. Han kunde inte heller fatta vad var jag skulle vänta på. Som hon på landstingsgyn sa. Idag fick jag pergo utskrivet!!!!! Börjar med det på måndag. Så ge inte upp! Bra att du letar efter någon annan att gå till. Det tar på krafterna jag vet, men ge inte upp!
    Lycka till!

• jennyHI

tack lilla du, och det är ju faktiskt skönt att man inte är ensam, det finns ju andra tjejer som går igenom samma sak. Ja, jag håller på och letar just nu för jag är bara helt enkelt urtrött på det här!

jag hoppas att pergon funkar och att ni snart får pluss!

Svar på tråden Helt plötsligt hade jag inte pco längre!