• imre

Molvärk/mensvärk EFTER ägglossning

Någon som varit med om detta?

• Svar på tråden Molvärk/mensvärk EFTER ägglossning
  • Skalman1

jodå det är vanligt att det håller i sig från äl fram till mensen.

• Fru Baby

ja, jag har det...
    Har haft det nu ända sen nån dag efter äl.
    Läst många andra som haft så.

• imre

Konstigt, har inte varit med om det förut. Innan ÄL, ja, men inte efter. Hoppades att det kanske kunde vara ett tecken på att det kanske lyckats denna månad och att inte mensen kommer om en vecka eller så...

• Lavandou

Yes, jag har det också...Vore ju trevligt om det var av en positiv andledning som det var så den här gången, har ju hört att det kan vara så beroende på att livmodern växer.

• gravid 21åring

Jag hade så från Äl till BIm och var gravid

• Royal

Mm.. Jag är i exakt SAMMA situation och hoppas också att det är en trevlig anledning.. Håller, håller tummarna och tårna för er och mig....

• Tid för barn 75

Jag har oftast en svag molvärk från Äl, halsbränna, större bröst mm de senaste perioderna och nej, ingen graviditet än. Sorry att göra dig besviken, fast det behöver ju inte vara likadant för alla...

• imre

Då får vi hoppas att vi får + då!

• imre

Det verkar ju kunna vara både och, ibland p g a mens och ibland p g a graviditet. Hoppas förstås på det senare... Fast kroppen spelar en ju så många spratt nuförtiden...

• gonkis

Hej imre!
    Jag har också haft molvärk sedan någon dag efter ägglossning, mitt sitter i ruggslutet och strålar ut mot höfterna och ner i låren, och det sticker till blan i äggstockstrakten. Vad känner du det?

Svar på tråden Molvärk/mensvärk EFTER ägglossning