Molvärk/mensvärk EFTER ägglossning
Någon som varit med om detta?
Någon som varit med om detta?
Konstigt, har inte varit med om det förut. Innan ÄL, ja, men inte efter. Hoppades att det kanske kunde vara ett tecken på att det kanske lyckats denna månad och att inte mensen kommer om en vecka eller så...
Då får vi hoppas att vi får + då!
Det verkar ju kunna vara både och, ibland p g a mens och ibland p g a graviditet. Hoppas förstås på det senare... Fast kroppen spelar en ju så många spratt nuförtiden...
Molvärk i 6 veckor utan anledning s a s låter väldigt jobbigt... Hoppas att det ordnar sig!
Gonkis
Jag har mest ont mitt på magen, långt ner - så som jag brukar ha när mensen drar igång. Sen kan jag känna lite i äggstockarna också. Och så är jag trött i ryggen.
Jag brukar också bara ha så precis när mensen kommer, inte som nu med minst en vecka kvar till BIM. Men du har rätt, det kan ju bero på precis vad som helst... Får väl försöka att inte hoppas alltför mycket, men jag fick MF för 3 månader sedan och hade väl hoppats att snart bli gravid igen. Har ju läst att det sägs vara lättare efter ett MF, men det vete sjutton om det stämmer... Jag håller också tummarna för oss alla att vi får + och får varsin liten vårbebis.
I ryggslutet och en bit upp på ryggen.
Gonkis
Nej, inte än men så är det ju också minst en vecka kvar till BIM. Jag fick också det förra gången (precis vid BIM) och det slutade inte så bra för mig heller... När har du BIM?