Vilka bröst är snyggast?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
www.cafe.se/
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-26 20:26
www.cafe.se/
Jag röstade naturliga, tycker att de silisar jag sett har varit helt opropotionella kroppen de sitter på. Men som någon skrev, det görs ju bättre idag, men jag tror ändå att naturliga uppskattas mer eftersom silisar inte heller varar för evigt väl?
Små naturliga!
Det beror ju på hur de ser ut. Finns snygga naturliga bröst och mindre snygga naturliga. Likaså med silikon.
Går inte riktigt att svara på. De finns jätte snygga och jätte fula av båda. Men ett par riktigt snygga äkta är syggare än ett par riktigt snygga fejk. Men eftersom RIKTIGT snygga äkta är betydligt ovanligare än riktigt snygga silikon, så röstade jag silikon.
helt klart silikon! och dom SKA se lite onaturliga ut! Mina gamla ica kassar e inte mycket att hänga i julgranen
Kommer absolut att fixa till dom så fort ekonomin tillåter!
Men om "naturliga bröst" hänger ner till knävecken då? Om "naturliga bröst" är två små bröstvårtor? Är dom fortfarande lika snygga?
Det beror ju helt på hur de ser ut. Jag tycker att man inte ser de där riktigt fula sortens sillisar så ofta längre. Alla jag känner som har silikonbröst har riktigt snygga.