Inlägg från: froooken |Visa alla inlägg
  • froooken

Vad handla på ikea?

Ja precis!

Vi ska åka ner på IKEA imorgon, det är 23 mil dit för oss, så jag vet inte om det blir någon fler sväng innan vi får barn (är i vecka 26)

Så jag tänkte kolla med er VAD ni har köpt på IKEA som vore trist att missa när man väl ska dit.

Kom med förslag! De enda jag tänker på just nu är skötbädd och dreggellappar ;)
    matstol och sånt får komma sen, nu menar jag de allra första.. badbalja osv.. :)

• Svar på tråden Vad handla på ikea?
  • froooken

Jaa toppentips får man ju här!!

Supertack! mera?

• froooken

Jag har redan hämtat hem en sån blöjhink från babyproffsen, men det var ju toppen med bajspåsar till blöjorna!

En sophink till babytvätten ska vi absolut ha! :)

funderar lite på om de har några sådana sänghimlar till spjälsäng på ikea? Inte en sån som täcker hela sängen, utan bara som en gardin vid huvudet om ni är med på hur jag tänker?

spjälsäng, skötbord är klara.. men en skötbädd måste vi köpa..

• froooken

*skriver för fullt* :D

Har också funderat på ngn diskret liten "ammningslampa" som man kan tända mitt i natten som inte lyser upp allt för mkt.. förslag? vad har ni? :)

såg en liten rund/oval vit kuplampa sist jag var där.. ngn som vet vad jag menar och har ngt namn på den? Hittar den inte på hemsidan nämligen... kanske var 15-20 cmi diameter eller ngt sådant...

Svar på tråden Vad handla på ikea?