• Elisa

Barn födda i Juni!

Någon mer aän jag som har barn som är född i Juni? Vore kul att se om det finns några fler. Ni som väntar barn är också välkomna hit.
    Angelica föddes den 29 juni 2003.

• Svar på tråden Barn födda i Juni!
  • Mony

Hejsan!!
    JAg födde min dotter i juni 2002. Måste säga att det var och är en underbar månad att få barn i. Lagom varmt och man har en hel sommar kvar som man slapp gå hög gravid i, Vilket jag i stället gjorde sommaren 2003. Så ska det bli fler bebbar i den här familjen hoppas jag på vår/försommar barn. För att inte prata om fördelarna när barnet är runt året och förhoppningsvis går lite grann själv och inte bara kryper runt och förstör kläder i gräset Tur att det finns tvättmaskin.
    Snart fyller tösa två ( suck vad tiden går). Har vi lite tur så bor vi snart i hus, åtminstone innan hon fyller tre så att vi kan ha barnkalas ute i trädgården, det är min dröm i alla fall. Kram på er alla juni barn

• Elisa

Håller med om att juni är en perfekt månad att få barn i. Roligt att se att det finns någon mer "där ute" som också har junibarn. Angelica fyller snart 1 år och vi får se om hon går då, just nu går hon utmed möblerna härhemma
    Lycka till med husletandet/husköp!

• Elisa

Är vi bara två "junimammor"???

• Emma mamman

Födde också min dotter i juni, 2002. skönt att få bebbe lite innan den riktiga sommaren, och nu är det ju toppen, att fylla två år och det är fint ute!! Förra sommaren önskade jag jätte mycket att hon skulle lära sig gå, men det gjorde hon aldrig, inte förens i augusti (feglisa). så då gick många kläder sönder!

• Maria84

Här är en junimamma till. Precis som Angelica fyller Liam 1 snart. Han är född den 5 juni -03. Här kryps det för fulla muggar och det dröjer nog inte länge förrän han går. Är lite feg än så länge och vågar inte släppa helt när han går men stå utan att hålla sig i kan han göra, tills han kommer på att han gör det

• Elisa

Kul att vi är några fler!
    Angelica går utmed möblerna härhemma och snart vågor hon nog ta sina första stapplande steg utan stöd. har försökt och det går ett steg, men sedn är det pang i golvet. Gissa om tultan blir sur då. Envisheten är det inget fel på!

• Anne M

Amanda föddes den 14:e juni-03.

• Anso

Ludvig föddes 6e juni!
    Igår gick han 4 steg, det var rekord!

• Elisa

De fyller snart 1 år, visst har året gått fort!
    Skoj att vi "junimammor" utökas

Svar på tråden Barn födda i Juni!