• Elisa

Barn födda i Juni!

Någon mer aän jag som har barn som är född i Juni? Vore kul att se om det finns några fler. Ni som väntar barn är också välkomna hit.
    Angelica föddes den 29 juni 2003.

• Svar på tråden Barn födda i Juni!
  • Elisa

Heja, nu är vi en hel del som har små telingar födda i Juni. Håller med till fullo att det är en superskön årstid att få och vänta barn i.

• Elisa

Flyttar upp...

Vi är väl fler junimammor?!?

• Angels76

Min dotter är född 17 juni -03. Tilde närmar sig 1 år!!! Tiden går så himla fort. (Vilken klyscha!) Känner mig otroligt lyckligt lottad att kunna få två och en halv månad tillsammans med lilla familjen den första sommaren.

• Fia a

Och min minsting är född 26/6-02

• Elisa

Så det fanns några fler, kul! Har några fina månader kvar tills jag börjar på att jobba igen - Urk! Har fått köbekräftelse på barnomsorg. Känns jätteknepigt det här med att lämna lilltjejen... jag kanske inte är ensam om att måla upp skräck exempel angående att lämna sitt barn i någon annans händer...

Men idag skiner solen och sommaren är här så nu ska vi bara NJUUUTA av sommaren med varandra

• 0028

min dotter är född den 25 juni 2003

• Elisa

Snart är det dags för kalas. Tänk dem blir 1 år! Året har fullkomligt rusat iväg. Någon mer där ute som ska ha kalas för era små? Vad ska ni överraska med? Tips tages tacksamt emot!

• Maria84

Ja det är helt otroligt vad tiden går fort. Jag tycker inte att det verkar som 1 helt år sen de föddes. Här blir det kalas ialla fall. Samma dag som Liam fyller kommer det en hel hög med folk för att fira honom. Vi har fått dela upp dem under hela dagen och kvällen för att alla ska kunna komma och så att Liam ska hinna med att umgås med alla lite grann.
    Liam kommer att få en ruschkana. gräsklippar m uppsamlare och lite andra saker. Sen ska vi bygga en sandlåda till honom till på lördag. Han bara älskar att sitta i sandlådor och plocka och ha sig.
    Ska bli kul att se vad han får av alla andra. Av mormor och morfar et jag ialla fall att han bla får en gunga och av moster m fam får han bla en pool. Hur ska ni fira Angelica då?

• Maria84

Ja det är helt otroligt vad tiden går fort. Jag tycker inte att det verkar som 1 helt år sen de föddes. Här blir det kalas ialla fall. Samma dag som Liam fyller kommer det en hel hög med folk för att fira honom. Vi har fått dela upp dem under hela dagen och kvällen för att alla ska kunna komma och så att Liam ska hinna med att umgås med alla lite grann.
    Liam kommer att få en ruschkana. gräsklippar m uppsamlare och lite andra saker. Sen ska vi bygga en sandlåda till honom till på lördag. Han bara älskar att sitta i sandlådor och plocka och ha sig.
    Ska bli kul att se vad han får av alla andra. Av mormor och morfar et jag ialla fall att han bla får en gunga och av moster m fam får han bla en pool. Hur ska ni fira Angelica då?

• Elisa

Grattis till Liam på 1 års dagen den 5 juni! Låter som ett mysigt kalas! Angelica kommer att firas under juni månad och in på juli månad av släkt och vänner. Det känns skönt att vi delat upp kalasen, för annars hade det blivit för mycket folk och det vet jag inte om Angelica orkat med. På hennes födelsedag den 29:e har vi några kompisar till henne här som är i samma ålder, gissa om det blir livat då
    På midsommar firas hon av Farmor & Farfar och resten av släkten på min mans sida. Det blir en del överraskningar och jag vet inte vad de har hittat på, men känner jag dem rätt så blir det paket och tårta i stora lass! Min släkt firar Angelica i juli (p g a olika semestrar) och på Mormor låter det som om hon tänker köpa en sandlåda, det gillar nämligen vår dotter att leka i Likaså att gunga! Av mostrarna får hon kläder, i alla fall har de frågat om klädstorlek. Ska bli enormt kul och spännande att se vad hon överraskas med! Har inte riktigt bestämt oss, maken & jag, vad vi ska ge henne. Det blir nog någon rolig och ny spännande leksak. (Hon har nämligen tröttnat på sina leksaker här hemma).

• niiina

Min lille Johannes är född den 11:e Juni för snart 1års sen :-d Hna började gå vid 10mån, nu spinger han runt här och stökar ner hela dagarna med ett stort leende på läpparna. Han pratar och gurglar, skäller och sjunger. Ramlar och slår sig, ser ut som en regnbåge snart, med bulor mest överallt :-s

uNdErBaRt

• Elisa

Tänkte ta upp tråden igen. På tisdag nästa vecka blir Angelica 1 år
    Hur går det för er? Kanske det finns några fler junimammor nu
    Hör av er, snääääälla!

• Knubben

Hej!

Jag fick en liten son för lite mer än en vecka sedan, närmre bestämt den 14 juni. Igår blev han en vecka gammal.

Lotta

• Elisa

Kul att se att vi är fler
    Knubben: Supergrattis till din son!!! Ta väl hand om er.

• Emma mamman

Min tjeja fyllde år för ungefär en vecka sedan, närmare bestämt den 15 och hon fyllde två hela år. Stora tjejen!!! (Gud vad tiden går snabbt, vad hände med min bebis!!!)

• Larsson

Jag fick min Alvin den 20 juni :) två veckor för tidigt.

Svar på tråden Barn födda i Juni!