Siabellon skrev 2009-05-24 23:03:09 följande:
Men gud vad gulligt av dig!! Tusen tack! Ja, jag är mycket sugen på att skicka iväg tröjan och tagsen till OM huvudkontor o fråga om äktheten. Hur är tshirtarna i strl? Jg har kollat in hate hate med rosen både i vit o almost black men aldrig kommit mig för........Håller just nu på att välja vilken färg jag ska köpa på Terryhooden. Valde förut mellan blå o turkos men så såg jag en i grönt på tradera där den var fotad "privat" om ni fattar o den var så snygg! (är sjukt svag för grönt.......)Som jag velar fram o tillbaka hinner de nog ta slut varenda en..
vad nära på att buda på en make out dress, men avstod när jag såg att personen ifråga hade sålt massor med odd molly kläder "helt nya köpte fel storlek" skit tråkigt med folk som säljer fake och tar ut nästan nypris för en äkta. kan du inte be henne om ett kvitto på den? jag menar är den så pass ny att tagsen finns kvar borde hon ju ha ett kvitto? vet iof inte vart du bor men om du bor i stockholm så kan man väl knalla in med den till deras butik? tänkte att de går kanske snabbare att få svar då! 
fick inte tag på nån klänning i dag  

fanns bara en jätte stor kvar på mathilde och odd mollys butik är ju tyvärr stängd på söndagar. men i morgon upptar jag jakten igen och har fått tips på en butik som hade dom förra veckan *hoppas hoppas* nån som vet om make out dress töjer sig eller krymper? eller om den behåller samma form?