• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Tjohoooooo *plockar upp tråden igen*

• Bina

Åh Stargirl.. luktade den gott? Min Jerry loves Terry tunika i rosa luktade härligt!

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-05-19 22:09:48 följande:
    Jasså det är här ni gömmer er?! Var till Odd mollys butik i fredags, sååå mkt fint! Härligt att få kika på kläderna live, men jag blev så besviken när dom hade massor av Grandma i lila men ingen strl 3. Testade strl 2 men då glipade den över tuttarna. Iofs är jag gravid men ska jag lägga ut massa pengar vill jag ju att den ska passa.
    Här är vi

Åhh en lila Grandma.. ja den skall sitta gott direkt för inte tänker du stoppa undan den till ett bra tag efter bebisen är född? Tuttarna brukar ju inte direkt krympa av amning. (om du tänker göra det)

Hoppas du kan hitta en på annan plats.. jag stortrivs i min.
  • Bina

Jahaja.. så köpte jag ett par haight pant och längtar efter att krypa i dem

Beroende? neeeeeej då

• Bina

Jahaja.. så köpte jag ett par haight pant och längtar efter att krypa i dem

Beroende? neeeeeej då

• Bina
    Innerjoin skrev 2009-05-21 10:32:40 följande:
    Fiiina, köpte du i pink? Hmmm, och jag "råkade" klicka hem en sån här: www.sidandsally.com/data/product/images/16632... och en sån här: www.sidandsally.com/data/product/images/12592...
    Åh - nej jag köpte chalk för att ha störst användningsområde till min garderob.

Åh den turkosa ser underbar ut i modellen, kvallan är så skön och ser lika fin ut efter tvätt. (iallafall Jerry loves Terry i pink)
  • Bina

Dags att sluta shoppa beg. helt och hållet nu med andra ord.. verkar explodera..

• Bina

Siabellon.. jag köpte min Berry Dress från en onlinebutik och den luktade inte något alls.

• Bina

Smart idé att kontakta OM-butik eller OM direkt. Man kan tycka att de borde vara intresserade av kopiorna om det nu är det du råkat ut för.

-09 tags säger du.. jag skall ta fram min påse i morgon och kika på hur de ser ut.

Märkligt med doften - hur många andra klädesmärken har doft från start? (som kan ha smittat av på dina plagg)

• Bina

Siabellon.. jag fortsätter tjata om mina haight pants.. upplever du det som om de töjer sig när du haft dem en stund? (jag försöker göra en bedömning om jag kan gå ner en storlek )

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna