Inlägg från: Klinggirl |Visa alla inlägg
  • Klinggirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Noas mamma skrev 2009-05-24 23:10:07 följande:

vad nära på att buda på en make out dress, men avstod när jag såg att personen ifråga hade sålt massor med odd molly kläder "helt nya köpte fel storlek" skit tråkigt med folk som säljer fake och tar ut nästan nypris för en äkta. kan du inte be henne om ett kvitto på den? jag menar är den så pass ny att tagsen finns kvar borde hon ju ha ett kvitto? vet iof inte vart du bor men om du bor i stockholm så kan man väl knalla in med den till deras butik? tänkte att de går kanske snabbare att få svar då! fick inte tag på nån klänning i dag fanns bara en jätte stor kvar på mathilde och odd mollys butik är ju tyvärr stängd på söndagar. men i morgon upptar jag jakten igen och har fått tips på en butik som hade dom förra veckan *hoppas hoppas* nån som vet om make out dress töjer sig eller krymper? eller om den behåller samma form?
    Jag vet många som skriver så för att slippa skatt...deras varao ÄR äkta, men för att slippa skatta så får man bara sälja för eget bokov, och dina gamla avlagda kläder....så därför skriver de att de var köpta åt sig själva men i fel storlek....(been there done that)
  • Klinggirl

Jag har aldrig sett en Odd molly kopia...finns de ute på marknaden?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna