Inlägg från: Dalkulla74 |Visa alla inlägg
  • Dalkulla74

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej, får jag tränga mig in här och fråga en sak bland er som har koll på märket?

För mååånga år sedan så anmälde jag mitt namn på odd mollys hemsida (tror det var så iaf) och fick hem en inbjudan om lagerutförsäljning av gamla mönster, modeler mm som jag var på i en lokal nära tegnerlunden i stocklholm och fyndade lite på. jag skulle så gärna vilja komma till deras lagerutförsäljning igen, är det någon som vet hur man gör då?

• Dalkulla74

Stargirl: Jo jag förstår att man inte kommer in utan inbjudan. Men tänkte att eftersom jag var där den gången så kanske man fick den fler gånger med posten sen men det har jag inte fått. Jag har ingen bekant som brukar få den heller så tips på hur jag lyckas få den där inbjudan igen tas tacksamt emot

• Dalkulla74

Stargirl: Jo jag kan tänka mig det! Jag får inbjudan till Peak performance-lagerrensningarna och där är det också galet mycket folk som vill in första dagen då de öppnar. Svettigt och trångt men jag hittar allt som oftast något så det är värt besöket ändå .

Om man blir medbjuden av en kompis till Odd Molly-utförsäljningarna får man skriva dit sitt namn på något vis då kanske som gör att man kan komma in i något register

• Dalkulla74

Stargirl: Jag skulle bli såå glad om du kunde och ville göra det nästa gång du får en inbjudan !

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna