Inlägg från: pepparkakan |Visa alla inlägg
  • pepparkakan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sällar mig till denna underbara tråd.

Fråga: är cupcake topparna stora i strl?

• pepparkakan

är det ngn som vet var jag kan få atg på en tenfold knit beige, bomull från tid kollektioner>? Vill Inte att det står OM på hela ryggen.

• pepparkakan

Nån som vet var jag kan få tag på t-tröjor, hate hate tee bla i strl 2?

• pepparkakan

Nån som vet vart jag kan köpa FoL i vitt eller powder strl 2? ( är normalt en 3:a) men förstått attd e är ngt stora i strl?

• pepparkakan

Nån som vet var jag jag kan få tag på en basic v-neck cardigan på rea och en crochet lovelyknit rose, alt beige på rea??

• pepparkakan

Ok
    En fråga

Har precis fyndat en multi sidenkjol lång ( 50%) i vår lokala butik. Hade tänkt ha den på sonens dop MEN VAD HAR JAG TILL? Är liksom inte i bästa form ( sonen bara 4 mån och JAG + 10 kg +jättebooobs) Kjolen är sååå fin. Väntar på en FoL whitw men det blir nog för mkt? Ocg för mkt kontrast.

HJÄLP!

• pepparkakan

Måste ha en Biarritz i powder strl 2 . Nån som vet var de finns om de finns på rea?

• pepparkakan

Aaarggghhh! Missade en tenfold på T. Vill verkligen ha en i bomull UTAN OM på ryggen. Någon som har ngt tips??? Strl 3

• pepparkakan

Poker

Pokergirl skrev 2009-07-31 18:13:41 följande:
    Nope, så får man inte göra, då kan tråden stängas!
    OK, tack.....ska jag be ngn ta bort mitt inlägg då? Kan jag det?

Vill juinte orsaka kaos i denna fina tråd.
  • pepparkakan

Nu har jag anmält mitt eget inlägg så de kan ta bort det!

FÖRLÅT

• pepparkakan

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:04:07 följande:

www.tradera.com/Odd-Molly-390-dress-stl-3-pin... Min länk.... Nu i efterhand känner jag mig som en idiot som gick på priset, jag kommer polisanmäla och hoppas att du "Bina" också gör det!! Är det någon ide att kontakt OM huvudkontor? Bryr dom sig??
    För mig ser den äkta ut. Vad är det som är konstigt?
    Blir själv orolig då jag köpt en x-stitch till bra pris.
  • pepparkakan

ok, har de tidiga x-stitchen, från -07 tex molly dollars i ärmslut?

• pepparkakan

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:36:20 följande:

Nu har jag lagt upp bilder på tunikan i mitt bildgalleri! Titta gärna in och se efter...... "pepparkakan" har du köpt av samma säljare??
    Nope

mina tags ser iof älkta ut. Köpt på ebay. säljare på Tradera med exakt samma varor och bilder som på ebay ( inte den jag köpt av) Inte mina annonser. Men jag ser ju att nästan ingen budat. Klokt! Varning här med. Ni vet nog vilken säljare jag menar.
  • pepparkakan

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 20:45:47 följande:

www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler... www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler... www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler... www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler... www.familjeliv.se/hem/mamma_till_n_o_n/galler... Vet inte varför det inte funkar... Kolla på bilden där man ser överdelen på tunikan, där fattas det stygn på vänster sida + att dom inte sitter i samma höjd på båda sidor Sen är etiketten längst ner fel, den har blå streckad kant och är sedan sydd med vit tråd....
    Tagsen ser onekligen fake ut. Kan ju va e n 2:a hands som ngn försöker kränga.

trist isåfall.

Fan
  • pepparkakan

Mamma till N o N skrev 2009-08-11 21:26:22 följande:

Nu fick jag svar på mitt mail till säljaren! ""Hej!! Tråkigt att du inte är nöjd. Givetvis så får du skicka tillbaka tunika. Jag sätter in pengarna imorgon."" Väntar med spänning på om pengarna kommer in imorgon! När hon skriver så här är det ju uppenbart att hon säljer oäkta. Annars skulle hon ju kräva bevis eller likn.
    Var nog lite snabb i min bed. Granskade tagsen från alla mina mollys och vissa ser ut precis som dina och de plaggen är köpta i butik.
    Tror nog att den är äkta, kanske
  • pepparkakan

Hur är popolin smock blouse i strl. Är den kort i livet liksom? Når den ner till höften? Gravidvarning?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna