• Peak

Odd Molly tråd för oss inbitna

jag som tänkte handla några plagg när Countrydreams hade 15% och så är inte erbjudandet kvar idag Hoppas att ni tipsar när det är liknande rabatter på andra sidor och kikar in här igen!

• Peak
    malinoski skrev 2009-06-15 08:45:15 följande:
    Nej, hittade inte heller någon mer OM-rea på missgreta - gick över till andra märken för ett ögonblick.. får se hur det känns! :) Å hjälp, blir helt svimfärdig över tull, moms och alla avgifter! Jag som har lagt en dunderbeställning från US... Vad kommer inte den att kosta?? :S
    vilken sida handlar du ifrån då?
  • Peak

Sandra G skrev 2009-07-13 17:39:07 följande:

Såg att ni pratade om Grandmas coat på rea. Var finns den och vad kostar den?
    vill också ha!!
  • Peak

Nu har ni fått mig också att lägga en beställning på www.shirtstory.eu/
    Tack tjejer att jag blir fattig nu!
    Har ett visakort som jag får räkning till så det känns tryggt att använda via nätet - tips om någon känner sig osäker på sidor man inte handlat från innan. Ingen kan alltså använda siffrorna man lämnar ut och få några pengar utan jag måste själv betala räkningen sedan, men man fyller i allt som vanligt och har ett plastkort också.

Beställde:
    Blått linne
    T-shirt, pearl
    Polo blouse, blå och pearl
    Less dress, pearl
    Bubbles tunika

så nu väntar jag på 6 plagg

Så sugen på en grandmas coat också, provade en när jag var på Gotland förra veckan, tyckte strl 2 var stor! (de hade ingen 1:a) VILL HA!!

Ni som beställt från shirtstory hur lång tid tog det innan paketet kom?

• Peak
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 20:29:40 följande:
    Den finns i mängd och parti för 900kr på Mathilde.
    okej, jättebra pris, men tyvärr inte på väg åt Sthlm nu tyvärr
    Någon som vet andra butiker med OM rea? Ska tex till Skövde på fredag..
  • Peak
    Morty skrev 2009-07-22 19:18:51 följande:
    Absolut! De gjorde det till mig. De tar 100:-. De skickar det så man måste hämta ut det. Tryggt och bra!
    är sååå sugen på en Lovlier knit hmmm ska nog inte till Sthlm på ett tag så jag kanske får göra likadant!
    ingen som bor någon annanstans i Sverige, söder om Örebro någonstans? Där det finns en sådan tröja på rea eller annan OM rea?
    Fick just hem paket från Tyskland med kläder för 3000:- men habegäret är väckt!
    Fanns det OM i kosta eller hur var det?
  • Peak

Ullis 10 skrev 2009-07-22 19:34:07 följande:

ja, finns lite i Kosta
    vet du vad?

Zoovillage tror jag det var...hmm...hade utförsäljning i en gammal biograf i Visby om någon ska dit men väldigt lite OM! Det fanns gula velourdressar, mest byxor tror jag - minns dock inte pris.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna