Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-04 11:42:45 följande:
    Åh ja -ni har såklart sett bilder från höstkollektionen? Finns lite hos bambi.blogg.se/
    Åh, det är klart! Är inne på bambis blogg varje dag!!!

//Jenn
  • Bambiblogg
    Persilja skrev 2009-06-04 23:32:54 följande:
    HejHoppas på svar här, Söker en Odd Molly Make out dress Mid Blue, stl 4. Finns den någonstans i min stl tro? Butiken i Sthlm, finns det bra med stl 4 där på plaggen? Brukar handla på Jackie, men stl:ar är dåligt. Har oftast bara 0-3, 4orna tar visst snabbt slut Tack på förhand
    Make out dress i strl 4 finns i Odd Molly butiken! Såg den IGÅR!
  • Bambiblogg
    Siabellon skrev 2009-06-06 11:33:38 följande:
    Haha, vad gör man inte för en O.M-rea!Är det sant som jag läste om de där utförsäljningarna att det mest är strl 0 och 1 som finns? Föresten, den där sidan jag tipsade om, har ni sett den röda virkade tunikan med silkesärmar? SÅ sjukt snygg! Har inte sett den på mollysidan ens. Tror den kostade nästan 3 o 5.........
    Men den är ju från sommarkollektionen...
  • Bambiblogg

Har ni sett senaste inlägget hos bambi om traderakopiorna? Är det nån här som har blivit lurad?

• Bambiblogg
    miniGrynet skrev 2009-06-09 20:33:18 följande:
    Oj, hjälp en ovetandes! Storlekar, finns det någon storlekstabell eller förklaring? Hoppas ni inbitna Oddare kan hjälpa mig!
    Jag vet att bambi har en på sin blogg

bambi.blogg.se
  • Bambiblogg

Men så skiljer sig storlekarna en hel del från plagg till plagg... jag har allt från storlek 1-3 på mina plagg.

• Bambiblogg

Bina: Så du säger att man skulle kunna ta en storlek mindre? Men du tog din vanliga storlek?

• Bambiblogg
    Kajsan skrev 2009-06-09 21:39:57 följande:
    Jag klämde på en Berrydress idag till 20% men jag höll mig, mest för att det inte fanns min storlek
    Åh, vart fanns den med 20% rabbatt???
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna