Inlägg från: morgonsolan |Visa alla inlägg
  • morgonsolan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hoppar in och skriver att jag TROR det.. men är inte helt säker?? Blir ju väldigt nyfiken iallafall.. Är det den nuvarande kollektionen som säljs?

gambia90 skrev 2009-06-02 18:16:11 följande:
    Nu har jag handlat av en säljare på tradera som bara säljer nya plagg och de ÄR äkta! Så glad är jag! Doften, etiketterna,påsen, plagget,tagsen allt stämmer!Så man kan göra fiiina fynd! OBS! Jag känner ej säljaren och det är inte jag som säljer, får man då skriva vem det är så fler får veta?
  • morgonsolan

Härligt!! Ska genast kolla in vad säljaren har för fint!

gambia90 skrev 2009-06-02 19:27:53 följande:
    japp! Hmmm nåja jag skriver sedan så får väl någon moderator ta bort det om jag inte får? Säljaren heter: OddmollyO8Och jag säger det igen, jag känner inte personen ifråga och det är inte jag. Men det känns skönt att tipsa om en seriös säljare då det finns så många oseriösa!
  • morgonsolan

Hoppar in här igen med en lite fråga . Köpte lovlier knitted cardigan i går och hade den på mig under kvällen. Är det någon mer här som har den och upplever att den liksom "faller ned" inunder den sidan där man inte knyter? Alltså, den sidan som stooppas in mot kroppen, över vilken man sedan knyter knuten, den ramlar ju in mot mitten och blid till en tygkorv på magen. Förstår ni hur jag menar?

Jag funderar på att sy in två enkla små band för hand. Ett i höger söm och ett i vänster kant på koftan. Om jag sedan knyter dem inuti koftan så borde den ju "hållas uppe". Någon som gjort så?

• morgonsolan

Åh vad rörigt.. Jaja!

morgonsolan skrev 2009-06-14 19:14:38 följande:
    Hoppar in här igen med en lite fråga . Köpte lovlier knitted cardigan i går och hade den på mig under kvällen. Är det någon mer här som har den och upplever att den liksom "faller ned" inunder den sidan där man inte knyter? Alltså, den sidan som stooppas in mot kroppen, över vilken man sedan knyter knuten, den ramlar ju in mot mitten och blid till en tygkorv på magen. Förstår ni hur jag menar? Jag funderar på att sy in två enkla små band för hand. Ett i höger söm och ett i vänster kant på koftan. Om jag sedan knyter dem inuti koftan så borde den ju "hållas uppe". Någon som gjort så?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna