Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej, har börjat fastna för detta märke och undrar hur stor deras största storlek är? Tänkte nämligen ha som mål i min viktnedgång in höstkappa sen men villv eta hur mycket jag måste krympa

Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch
    Siabellon skrev 2009-06-20 11:44:53 följande:
    Välkommen till oss molltfans! Deras största strl är 4 vilket motsvarar ungefär 42-44 eller XL. Vilken perfekt morot att sträva efter. Säker på att du kommer lyckas.
    Oj.. då kommer det nog dröja. Är en stl 50 idag Hittade en superfin överdel på tradera men den var typ 100 cm runt om och har bystmått på 122 Lär mina tuttar någonsin krympa så mycket haha ?
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch
    Siabellon skrev 2009-06-20 11:59:21 följande:
    Den som väntar på nåt gott heter det ju! Det jag kan trösta dig med är att det kan skilja otroligt mycket på tex tunikorna i strl. vissa 3or o 4or är som hus. (sen är ju vissa precis tvärtom också men det är ju inte nån tröst för dig nu så vi skiter idet va?) Ang tuttarna så blev iaf mina plattare o längre när jag tappade ivikt o då kan man liksom vika in dem i lite mindre kupor. (om nu E kupa räknas som mindre.....)
    hahaha vika !
  • panzermensch

Alltså, hittat ett plagg jag bara vill ha men finns inte i stl 4 nånstans

• panzermensch
    Siabellon skrev 2009-06-20 18:36:43 följande:
    Håll oss inte på halster - kläm fram vilket plagg du tänker på!
    Lovelier Knit Jacket heter den visst
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna