Inlägg från: Höst06 |Visa alla inlägg
  • Höst06

Odd Molly tråd för oss inbitna

Här måste jag ju bara vara med!
    Älskar OM och har en hel del plagg. Fick idag hem Makeout dress i rosa, såå himla fin!
    Någon som vet var det finns Lovely Knit i marint eller turkost kvar i stl 1?? Säkert en omöjlighet men det skadar ju inte att fråga...

• Höst06

Blir så inspirerad av att gå in här att läsa!
    Idag blev det en rosa OM robe från Ajabaja!
    Men funderar lite över vad man använder den till??
    Funkar den att ha som vardagsklädsel eller är det bara strandhood som gäller??

• Höst06
    Siabellon skrev 2009-06-20 11:56:42 följande:
    Jag har en sån i chalk och byxorna i rosa. Jag har på mig min idag, till jeans. men även till kjol funkar den, o tights. den är faktiskt rätt varm om man jämför med den i frotté men supermysig o go! du kommer nog bli nöjd.
    Låter bra!
    Hoppas nu bara att lagerstatusen stämmer!
    nu ska jag bara leta rätt på en ny Lovely Knit oxå. Verkar vara svårt....
  • Höst06
    elma skrev 2009-07-15 11:42:32 följande:
    nu har jag ringt till Mathilde och beställt en lovlier knit dark blue i stl 1! och så fick jag ett SMS att mitt första DHL paket från Tyskland har kommit, dvs min dudettklänning och linnen....är det julafton????
    Vad fick du ge för den på Mathilde? Lite sugen på en sådan...
  • Höst06

Vilken adress ska man maila till idyllbutiken på? Kan inte hitta på deras sida.

• Höst06

Måste fråga er experter....
    Köpte precis en Lovley Knit på Tradera. Det är från sommarens kollektion mörkblå med rosa band i bomull. Finns det kopior på dem?
    Den är ny med taggar, säljaren har sålt några andra OM plagg men inte just denna och inte en massa likadana. Bör jag avstå?

• Höst06
    Stargirl skrev 2009-08-10 14:01:43 följande:
    Hon säljer PRECIS de plaggen som är kopierade. Velour, Makeoutdress och X continent stich samt lovely knit. Inga av bilderna är hennes egna utan alla är tagna från OM´s hemsida. Dessutom har hon sålt flera falska LV plånböcker. Jag skulle INTE köpa.1. Bilderna ska vara tagna av personen själv så man faktiskt kan granska det faktiska plagget.2. Om säljaren säljer olika plagg från olika kollektioner och sådant som inte är vanligt att man kopierar så skulle jag våga köpa.3. Om säljaren har över 100 positiva.4. Om säljaren säljer lite varierade grejer som garanterat inte är falska.
    Tack för råd!
    Ska maila henne och se vad hon svarar.
  • Höst06

Jag mailade en säljare iförrgår efter att jag vunnit en Lovely Knit. Var misstänkt fake när man började kolla på säljarens historik.
    Har som tur är inte betalt in några pengar ännu. Har inte heller fått ngt svar från säljaren så den var med största sannolikhet fake!

Såå himla trist att det ska komma kopior. Undra Vad Om tänker göra??

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna