Odd Molly tråd för oss inbitna
Detta verkar ju till att vara en trevlig tråd
Detta verkar ju till att vara en trevlig tråd
Tack Bina!
Har en lila grandma coat, som jag smått tröttnat på... Vilken färg ska man då ta istället? Ljusrosa eller bubbelgumsrosa eller nått helt annat?
Molly mall???
Åhhh, lyckliga du, jag vill oxå va kär
Någon som vet om det finns mycket kvar på Borgeby kids? Lönt att åka dit?
Gokväll! Ska till Kristianstad o sen vidare till Kalmar o Borgholm, Öland. Tipsa mig om var jag ska gå för att hitta OM?
Tack powerpuff! Ska ju faktiskt till Hörby redan i morgon. Mannen ska springa nått lopp, och då får ju resten av familjen underhålla sig med nått?
Perfekt!
Odd molly i Malmö; vad jag vet så är det Iisa of Sweden vid Hansa Compagniet, Factory på Gustaf Adolf Torg och Åhléns. Sen finns Eriks i Limhamn.
Var i Borgholm o var otroligt sugen på OM efter att ha hållt till i denna tråden Det var inte REA på Lavendel men jag kunde inte hålla mig ändå. De hade inte mycket kvar. Stod o velade mellan en grandma o en virkad omlott kofta i rosa (är det lovley knit nåt?! lär mig aldrig namnen o definitivt aldig siffrorna...) Tror jag stod där i 45 min o provade, barnen var inte lyckliga... Men det blev en grandma för den var ju typ 800:- billigare, MEN nu kan jag inte släppa den andra, den var ju supersnygg!!!!
Nån som har koll på var den finns på REA?? Vet ni vilken jag menar? Storlek 2!
Jag som tänkte gå o lägga mig....
Har beställt ett par Calou idag på House of Hedda! Vita med snörning! Hittade inte de vita Inga from Sweden som jag varit på jakt efter...
Tittade på "Viktoria-galan" o undrade om hon stipendiaten hade OM på sig o så fick jag svar här i tråden att så var det! Snyggt! I like this tråd!!!
Nu ska jag natta barnen Sen ska jag se Harper's Island. Gonatt!
Åååå, jag vill vinna en miljon så jag kan shoppa ny garderob, sååå shoppingsugen!!!!
Var på Factory i Malmö i måndags, inte mycket kvar, och inte mycket nyinkommet. Men hittade frotté badbralla, superfina ju, har inte sett dem live tidigare. MEN ska man bada i dom eller bara gå o va snygg i dom?!
P.S I love mina vita Calou med snörning från www.houseofhedda.se !!!
Blåa var kvar. Där låg rätt många, tittade inte om det fanns storlek 4 dock...
Vaddå skaffa sig ett liv?????
Rekommenderar Vindåkra gård utanför Malmö, med Odd molly, Hunky Dory, Birger et mikkelsen m.m. från Iisa of Malmö. Äntligen fick jag min crochet lovely knit rose med 40% REA! Nöjd! Mysigt café är där med.
Morty - Jättemysigt ställe! Och fika är ju aldrig fel, så 4åringen har fattat helt korrekt!!!
Japp! Skåne, Malmö, Limhamn. www.vindakra.se
efva - njae inte andra kläder än i stan, tror jag inte... Det var lite Replay, Nolita, lite Dagmar, lite Bruuns Bazar, vad jag såg (o så de andra jag redan nämnt), sen är där ju inredning prylar med.
Vi körde först fel med - frågade på konditoriet i Tygelsjö o blev guidad dit!
Bra Kajsan!