Inlägg från: Sommarbebben |Visa alla inlägg
  • Sommarbebben

Odd Molly tråd för oss inbitna

Tingeling i tråden!

Parkerar mig här - gammalt OM fan som man är.

Hade spaning på denna på T - men shit vad dyr den blev! www.tradera.com/Odd-Molly-mycket-sallsynt-skinnjacka-St2-auktion_93335076

Inte min auktion - tyvärr inte min jacka heller.

Såg dock denna trevlig text kring kopior, har mailat lite kring säjaren, och det var ok att kopiera texten och använda vid egna beg annonser av äkta Mollysar. Hon hade själv gjort så, berättade hon. En tanke bara, men om alla vi som har äkta vara börjar varna mindre inbitna Mollyiser så kanske uppmärksamheten höjs kring kopierna?

www.tradera.com/Odd-Molly-klanning-2-modell-621-dare-stumble-palette-dress-auktion_93770960

Inte min annons - men ev min blivande klänning???

Mina favorit alla kategorier är "plattan" tunikan - men kommer inte ihåg vad den heter, typ X-stich eller dyligt?

• Sommarbebben
    Bina skrev 2009-06-07 22:07:38 följande:
    Aha - nej det var inte den modellen jag tänkte på.
    Var och klämde lite på den tröjan när den kom i höstas. Dock tyckte jag att den "klia" det lilla jag pröva den i provrummet. Någon här inne som har erfarenhet av den? Förbaskat snygg är den i alla fall!

Förlåt mina stavfel - skriver lite för snabbt ibland ser jag!
  • Sommarbebben

Nu skall den här gå och lägga sig och drömma ljuva Mollydrömmar!
    Ps - jag har livefirst tunikan i rosa - och den är skitläcker - dock en sådan rosa färg att man måste "känna sig på humör" - om du förstår hur jag menar!

Sweet Molly dreams!

• Sommarbebben
    Kajsan skrev 2009-06-10 10:01:13 följande:
    Inte odd Molly, men jag har velat i evigheter på den här koftan som jag hittade när jag satt och letade rolig Odd Molly.Nu kunde jag inte hålla mig längde då jag DRÖMDE om den inatt Jag hade ju klart ångrat mig om nån annan snott den www.redheofsweden.se/index.php...
    Shit, den har jag ju oxå suktat efter i evigheter. Givetvis inte i min strl - jag misstänker att L blir alldeles för stort!

Du får berätta sen hur den satt!

Idag blir det min rosa livealot och lovelier knit!
  • Sommarbebben

Nu vill jag ha rea!!! Sen går jag och spar mig för de underbara höstkläderna - de ser ju helt underbara ut!

Har idag min rosa tunika med broderade blommor, vet inte vad den heter, men man känner sig så somrig i den!

Är det någon som sett jeanskjolen i strl 4 så kan ni väl hojta till, tack!

• Sommarbebben

livefirst giving heter den rosa tunikan jag har på mig ju....

• Sommarbebben

Liten Molly enkät:

* Vilken är din absoluta favorit Molly?
    * Vilken Molly anser du vara mest användbar?
    * Vilken Molly önskar Du dig?
    * Vilken Molly ångrar du att du köpt?

• Sommarbebben

Och här kommer mina svar:

* Vilken är din absoluta favorit Molly? Min äkta Never forget the reason klänningm
    * Vilken Molly anser du vara mest användbar? Grandmas coat
    * Vilken Molly önskar Du dig? Berry dress
    * Vilken Molly ångrar du att du köpt? Dum fråga - ingen!!!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna