Inlägg från: NovaAlexandra |Visa alla inlägg
  • NovaAlexandra

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-06-25 19:28:25 följande:
    Kul Country dreams är, igår påstod hon ju att hon inte hade öppet köp och att jag inte fick skicka tillbaks varorna. Då svarade jag att jag har rätt till det och frågade hur vi skulle göra med betalningen etc. men nädå, det svarar hon helt enkelt inte på.
    till mig skickade hon fel vara.
  • NovaAlexandra
    Kajsan skrev 2009-06-25 19:46:11 följande:
    Det sjukaste är att hon inte har returadress nånstans på hemsidan och svarar inte på vart paketet ska skickas. Jag antar att jag får skicka det hem till henne, rekommenderat om jag inte får svar.
    jag fick adressen iaf. pma om du vill ha den.
  • NovaAlexandra
    Kajsan skrev 2009-06-25 19:51:00 följande:
    Det är säkert samma som den man får fram om man kollar mobilnr på eniro? Länsmansv 24?
    ja, jag skickade dit idag, hoppas att hon får det...
  • NovaAlexandra

det är verkligen köparens marknad på tradera just nu, vilka fynd jag gör hela tiden

• NovaAlexandra

jag hade inte handlat av en som skrev så i omdömena, varningsklockor...

• NovaAlexandra
    Mabimao skrev 2009-07-05 20:57:36 följande:
    Vad har du fyndat?
    en nästan ny tenfold knit i beige bomull och en mörkblå blus med vita broderier. typ 1100 och 700.
  • NovaAlexandra
    Bina skrev 2009-07-06 16:30:04 följande:
    Jag har nu fått kontakt med säljaren som är väldigt trevlig - so far - vi pratar lite fram och tillbaka - hon undrar om jag kan kontakta en skräddare men jag börjar bli rädd - rädd att det inte blir bra och då står jag där med en kass klänning. Bilder i min blogg: everydaymolly.blogspot.com/
    jag hade sagt nej tack, jag vill ha mina pengar tillbaka. jag hade också rekommenderat henne att reklamera klänningen där hon köpt den.
  • NovaAlexandra
    Mabimao skrev 2009-07-06 18:19:47 följande:
    Nä, varför hålla på och försöka förstå henne egentligen. Hon har helt ärligt inte skött sig vidare bra mot ganske många köpare. Man blir bara så förvånad att hon beter sig så olika mot oss köpare. Ena dagen si och andra så. Hon är inte rädd om sitt rykte.....det kan vara farligt. Tänk vad stor shoppare hon missar här!
    jag tänker att det är lätt att sköta sig i medvind, när man får sälja utan problem. det är vid reklamationer och liknande som det visar sig vilka som är pålitliga och schyssta.
  • NovaAlexandra
    lillie skrev 2009-07-06 18:27:36 följande:
    Ni som är inbitna Odd Mollyfantaster, hur skulle ni säga att Tenfold Knit är i storleken? Jag är främst på jakt efter en i bomull, men kanske även kan tänka mig en i lammull. Har inte provat någon på riktigt, de hade endast Lovelier Knit (eller vad den heter...) i affären där de säljer O M där jag jag bor. Jag provade då en 3:a och den var bra mycket för stor. Är väl normalt byggd, lite extra hull kanske och ganska mycket över bysten. Tror ni jag klarar mig med en 2:a på Tenfold Knit? Vill ju att den ska sitta bra och inte vara för stor. Jättetacksam om någon vill svara.
    jag tycker att min i storlek 3 är som en typ H&M eller lindex i storlek L.
  • NovaAlexandra
    Bina skrev 2009-07-07 15:28:20 följande:
    Det visste inte jag heller.. och jag visste inte heller att jag ville ha Superpleated blouse ... knäpp man är!
    den provade jag på nk förra veckan, såg hysteriskt rolig ut på mig. 30% var det iaf.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna