Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly tråd för oss inbitna

One skrev 2009-07-02 09:54:24 följande:
    hmmm, vet ej om man får göra så här...men om jag så säger, undvik 5th avenue...ok? Men obs då! Enligt min erfarenhet alltså...
    Jag köpte en tunika av denne och hade inte en tanke på att den kunde vara falsk!

Jag trodde inte OM-plagg kopierades, men efter att ha följt den här tråden ett tag så inser jag ju att det finns massor av kopior i omlopp!

Tunikan är överlag mycket välgjord och har fin passform, kom med tags som såg helt äkta ut, inplastad i en OM-påse MEN jag fattade direkt misstanke när bröstpartiet är väldigt fransigt. Det stämmer inte med de övriga (äkta) OM-plagg jag har. Jag vet ju heller inte vad som kommer att hända med den efter några tvättar....
    Jag ärockså en av dem som gett 5avenue gott betyg, för det tog ett tag innan jag fattade att jag köpt en kopia liksom...

Sen måste jag skälla på er här i tråden också, för att ni återuppväckt mitt OM-begär!
    Jag handlar som en galning just nu, och kollar alla era bloggar - jättekul läsning!

Om jag har tid/lust nångång kankse jag berättar/visar om mina plagg också!
  • nick name

JAG VILL SHOPPA NU!

Plastkorten bränner hål i plånboken snart.
    Jag måste ha en "26 T88 tunic grey", så är det bara.

• nick name
    Audrey Will skrev 2009-07-09 17:30:58 följande:
    Ja det är den jag med tjatar om , visst är den underbar.. Berätta gärna om du lyckas haffa en!
    Den är som gjord för mig! Skall scanna webshopparna i morgon.
    :frossa
  • nick name
    Audrey Will skrev 2009-07-09 17:55:00 följande:
    Ja det måste den ju bara va då Nick Name - vet du vad den kommer ligga på i pris? Runt 2000?
    Ja, den verkar hamna däromkring. Jag tänker inte handla den på Tradera (den annonsen du länkar till) till överpris och riskera en kopia iaf. :nejnej

Undrar hur den ligger storleksmässigt, jag är en 1-2:a
  • nick name
    Solskensmamman06 skrev 2009-07-09 20:30:55 följande:
    Almost black kostar 5995:- om jag förstod henne rätt?
    Jag är sugen på kappan, men 6000.- för ett OM-plagg? Nae...jag må vara frälst, men jag tycker det är för mycket.
    Jag kan lägga 6 papp på ett plagg men då ska det vara nåt "häftigare" än OM.

(svor jag i kyrkan nu???)
  • nick name

Var kan jag hitta produktbilder från tidigare kollektioner?

Täntke avyttra ett par mollysar och vill komplettera mina egna bilder med de officiella produktbilderna. Nån som vet, eller nån som kan hjälpa mig?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna