Inlägg från: Lillpinglan |Visa alla inlägg
  • Lillpinglan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej!

Ny i den här världen... både i Odd Molly- och forumvärlden... :)

Köpte tre plagg online från en webbutik, varav jag är för stor för åtminstone två plagg... Men får man annonsera ut kläder här i forumet? Eller finns särskild tråd för det? (Skriver inte vilka plagg det är eller storlekar, förrän jag får svar från någon av er proffs..).

Kvitto finns såklart, köpte dem här i veckan!

• Lillpinglan

Tack för svar!

Ska lägga ut på Tradera.. Var hittar jag KöpSälj-tråden här? *letar o letar*

• Lillpinglan

Hej!

Ska sälja två av mina tre nyinköpta Odd Molly-plagg (chansade på storlekarna då jag är helt grön gällande klädmärket och inte har nån återförsäljare i min stad så jag kunde prova först..) men .. var sjutton hittar jag beskrivningar på plaggen (för att göra annonserna bättre)?

På butikens hemsida (där jag köpte dem) står bara nummer på plaggen, inte vad de heter.. Googlar men finner icke! Nån som har nåt bra tips? Plaggen är från vårens/sommarens kollektion så de finns inte på oddmolly.com heller tyvärr.

• Lillpinglan

Hej!

Har köpt två Light Cotton Embroidered (tror jag den heter... en tunika... nr 327) i två olika färger av två olika säljare på Tradera.

De står som "nya" i annonsen men tagsen är liksom lite slitna i kanterna? Hur kan de bli det, eller ska de vara så? Det ser ju inte ut som att man kan ta bort tagsen, använda plagget och sen sätta tillbaka tagsen och kalla dem nya, eftersom tagsen sitter i nån slags "kedja"?

Och är detta plagg nåt som är utsatt för kopiering?

• Lillpinglan

Anna Sol och elma - tack för era svar! Känns lite bättre.. :)

Ja, det är en kulkedja de sitter i.

Och så har jag läst att plaggen ska ha en särskild doft? Men varken de två jag köpt på Tradera eller de tre jag handlat från Smultrongården har nån doft alls...?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna