Odd Molly tråd för oss inbitna
Vet någon hur en Tenfold Knit kofta är i storleken? Jag är så osäker på om jag ska ta stl 3 eller 4. :P Andra Odd Molly kläder har jag allt mellan 2 och 4 i så det är ju skitsvårt att veta. :/
Vet någon hur en Tenfold Knit kofta är i storleken? Jag är så osäker på om jag ska ta stl 3 eller 4. :P Andra Odd Molly kläder har jag allt mellan 2 och 4 i så det är ju skitsvårt att veta. :/
Ni som har koll på kommande kollektioner...verkar det som om det kommer komma något liknande som Tenfold knitjacket i framtiden? Skulle så gärna vilja ha en men fegar lite gällande att beställa på nätet då jag är högst osäker på min storlek. :/
Åh herregud vad mycket fint....har hittat massor jag vill ha...
oddmolly.com/content/collections/fall09/closeup/65_69_45_front_9_3.jpg
oddmolly.com/content/collections/fall09/closeup/112_24_49_front_39_3.jpg
oddmolly.com/content/collections/fall09/closeup/205_39_1_front_40_5.jpg
oddmolly.com/content/collections/fall09/closeup/207_35_34_front_40_3.jpg
oddmolly.com/content/collections/fall09/closeup/242_506_29_front_16_6.jpg
oddmolly.com/content/collections/fall09/closeup/355_56_45_front_7_4.jpg
Rean som börjar i morgon....är det 30% eller 50%. vet någon? Och är det öht någon ide´att åka dit om man behöver stl 3 eller 4?
Jag fyndade en Makeout dress med ljusrosa "kjol"(tror jag att de heter) för halva priset. Hoppas nu så klart att sommaren håller kvar riktigt länge så jag kan nyttja den ordentligt. :) Om mina skattepengar kommer innan rean är slut (dvs när inget är kvar) ska jag köpa en tunika jag såg också.