• Tabby

Provade taradiddle dree butterfly klänningen i vinrött för några dagar sedan. Vad ljuvlig var....är lite kär

• Tabby

Ni som köpt Atlas halsterneck har ni varit nöjda?

Har ni använt den till vardags oxå eller bara som fint? Vilka kombinationer har ni om ni kör den till vardags?

Har precis lagt en beställning på den. Tycker den är så fiiiin. Har tvekat då jag vill kunna anväda den tillvardags oxå och då känns någon tunika mer användbar med tanke på att sommaren snart är slut.

Detta blir mitt första OM plagg jag kan ha då . Har en lång OM klänning i silke som jag fyndade men som är för liten och fått lägga ut den på T. Hoppas på att kunna finansiera Atlas klänningen om jag får min andra klänning såld på T.

• Tabby

Vet någon hur denne är i storlek? Odd Molly Long Cashmere Sweater,

http://www.fifiluxe.com/products/Odd-Molly-Cashmere-Cardigan-in-Pink.html#

• Tabby
    Bina skrev 2009-08-10 21:47:02 följande:
    Har ingen aning - tyvärr.
    Tack för svar Bina.
  • Tabby

Frågar igen...

Ni som har Atlas Halterneck klänning hur kombinerar ni den till vardags? Den är så söt men vill gärna anv'nda den till vardags oxå. Så tips på hur man ska "dress down" med klänningen emottages.....

• Tabby
    Bina skrev 2009-08-10 22:02:03 följande:
    Åh jag har inte den men en tisha under.. en jeansjacka över... omlottkofta över.. jeanskjol över som är kortare än klänningen så den blir som underkjol+linne.. till jeansleggings...
    . Tack igen Bina.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna