Sara Mia skrev 2009-07-28 22:01:46 följande:
Nu har jag lagt till ett par bilder av min hit & run dress som fyndades till 50% idag. Jag kombinerade med OM-jeanskjolen under och ett marinblått cupcake-linne. Tyvärr upptäckte jag först när jag kom hem att en Molly-dollar lossnat och var borta. Men jag ringde min butik och de trodde de hade reserver någonstans annars skulle de fixa det snarast med OM. Inget fel på servicen där inte. Får väl kolla de andra noga och ev. sy fast någon lite bättre om det behvös. Jag tänker minsann inte lämna någon Molly-peng på Ålands-båten inte...
Bina skrev 2009-07-28 22:09:24 följande:
Sara Mia skrev 2009-07-28 22:01:46 följande: Men åååh vad sött det var med kjolen under! (jag provade min kompis hit and run och blev småkär i den så frågan är leta eller inte leta?)
Superfint med jeanskjolen till! Det känns som jag är på Sivi varannan dag...måste kolla så att inga nyheter obemärkt smyger sig in! I måndags var jag där med maken och barnen det funkade fint, barnen gillar stället för det finns både TV och leksaker. Maken vet jag inte riktigt hur han uppfattade stället men han köpte iaf ett presentkort till mig (att använda när nya kollektionen kommer) samt en fin lila Spoiler underdress, så jag är nöjd! :)