• jompa

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-22 10:47:25 följande:
    God förmiddag!Vilket trist väder idag! Vi ska försöka komma iväg och plocka lite svamp samt tvätta bilen På fredag åker vi söderut i drygt en vecka. Najs!La in mitt senaste fynd i BT!
    Superfina kläder, sitter som gjutet på dig

Kikar in lite i er tråd, har läst här ett tag nu och kollat på kläderna länge. Väntar nu hem mitt första OM plagg, är osäker på om plaggen passar mig då jag är ganska kort men gör ett försök.
  • jompa

Så kom posten precis med denna fina blus, jag tog stl 2 och den sitter bra i armarna och upptill men kanske lite bred, tror ni man kan ta en stl 1 istället eller kommer det bli för tajt i armarna?

Helt ny! Odd Molly, Poplin sleeved frilled blouse Stl 2.l

• jompa

Hej

Nu har jag provar min Poplin sleeved frilled blouse igen och mannen fick säga sitt och den blir kvar.
    Tycker den är jättefin men var osäker på om den blir för bred åt mig men nu när jag provade den igen så såg det mycket bättre ut.

Så nu har jag äntligen mitt första OM plagg i garderoben

• jompa

La in en bild på mitt första OM plagg i BT. Mannen tyckte jättemyket om den så den får stanna trots att jag var osäker.

• jompa

Ska ut till Waxholm i morgon och vilken butik där var det som hade OM och rea?

• jompa
    Peak skrev 2009-07-22 20:27:35 följande:
    ja den är jättefin, skulle också vilja ha en sådan!
    Duntoffla skrev 2009-07-22 20:23:56 följande:
    Tycker den sitter kalasbra! Superfin vännen! *vill ha en likadan*Är sugen på ett plagg i den starka cerise färgen. Provade en superpleated igår men vet inte om jag passade i den eller inte.
    Tack! Gillar den mer och mer så snart är man väl helt frälst i dessa plagg
  • jompa

Ingen som hade koll på Waxholm och butikerna där?

• jompa
    Mamma2001 skrev 2009-07-22 22:22:44 följande:
    Hej Jo jag var där förra veckan på onsdagen... Salta Stänk heter butiken och ligger så centralt det kan bli i Vaxholm... Mao nere i hamnen precis vid rondellen På onsdagen hade dom ett ställ med 40% på utvalda plagg, där fanns 3 olika Odd Molly plagg. Livealot blusen, Hit and run klänningen och nån blus till jag inte riktigt kände igen.... Däremot tror jag dom skulle börja rea mera för dom plockade om och grejjade där på helgen...
    Vilken färg var det på Livealot blusen?
  • jompa
    Morty skrev 2009-07-22 22:22:33 följande:
    jompa: Passar dig perfekt, så jag förstår att den får stanna. Fiiin!! Dunis: åååh vad fint den satt på dig! Vilken storlek? (ja, kommer jag med mina storleksfrågor )
    Tack, var så osäker först men nu är jag så säker man kan bli.
    Nu söker jag efter en Lovley Knit (stavning) i rosa eller gärna turkos i stl 1. Nån som sett, gärna på rea
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna