Inlägg från: Toddes fru |Visa alla inlägg
  • Toddes fru

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bara en fråga!
    Är det alltså öppet köp enligt lagen även på rea när man handlar på internet?
    Har nämligen beställt en klänning från ajabajakids som jag tror är för liten(har inte hämtat ut den ännu), den var på rea och jag läste på deras sida att det ej var öppet köp på rea bara bytesrätt/tillgodokvitto.
    Dom har inget annat jag vill ha, vad är det för regler som gäller??
    Tacksam för hjälp!

• Toddes fru

Hej! Skulle behöva lite hjälp, det står helt still i mitt huvud just nu. Blusen som finns i rött, vit, rosa blå där det är smock upptill och det står odd molly loves you och band att knyta i ryggen, vad heter den modellen? Och vet någon vad dom kostade till ordinarie pris? Jag har tänkt sälja min men kan inte komma ihåg vad den kostade eller vad modellen heter..så jag är tacksam för hjälp :)

• Toddes fru
    Mabimao skrev 2009-07-29 00:01:24 följande:
    Toddes fru skrev 2009-07-28 23:49:42 följande:
    Vilken storlek skall du sälja? Jag letar efter en. Poplin smock blouse menar du va? 999 kr har jag sett som fullpris. Är det en 3:a du skall sälja vill jag hemskt gärna köpa.
    Det är en vit 4 tyvärr :(
  • Toddes fru

Sara Mia skrev 2009-07-29 00:02:45 följande:

Den heter: Poplin smock love blouse och har art. nr. 100.
    Tack snälla för hjälpen!
    Mabimao skrev 2009-07-29 00:01:24 följande:
    Vilken storlek skall du sälja? Jag letar efter en. Poplin smock blouse menar du va? 999 kr har jag sett som fullpris. Är det en 3:a du skall sälja vill jag hemskt gärna köpa.
    Glömde tacka för hjälpen! Toppen nu kan jag lägga in den på tradera :)
  • Toddes fru
    freemind skrev 2009-08-07 14:26:36 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 14:20:12 följande:
    Du kunde väntat med att berätta tills du var säker på att du fick den!Trist att någon säger A men inte B.
    Allvarligt?? Kan hon inte få skriva vad hon vill...jag kanske misstolkar ditt sätt att skriva men sen när måste man tipsa andra om grejer bara för att man "hänger" i den här tråden. Är det en tyst överenskommelse eller..skittöntigt skulle jag vilja säga.
  • Toddes fru

Nu har det handlats:) Det blev frill top i vit, velour frill pant chocolate, velour hooded tunic chocolate. Har hooden i velour från förra vintern och också en frotté från våren...och älskar dom.
    Sitter och funderar på en frill top i svart och en light cotton embroided dark blue också hmmm
    eller ska man ha en check me tunic i chalk???
    svårt val...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna