• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

efva skrev 2009-07-09 14:29:38 följande:
    Efterlysning, jag letar efter en Fields of Lace Dress i powder storlek 4. Helt plöstligt vill jag ha det efter att ha ratat det hela säsongen, konstigt. Det finns kanske någon som vill sälja ett till mig?
    Stopp och belägg, inga efterlysningar i tråden, då kan den stängas
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 15:07:42 följande:
    Fast man måste väl kunna efterslysa om det finns i någon butik. Däremot inte om någon vill sälja till en privat???
    Exakt!
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 21:38:44 följande:
    Det är jag som är Inga Gill-varning. Min rumpa är inte gjord för att synas i velour. Den gör sig bäst osynlig, dvs i fladdriga kjolar.
    Alltså, min rumpa skulle självdö om den tvingades i de där byxorna, likså mitt förhållande och min självbild.
    Majgodd!
    De är fula även om jag hade en snygg häck
    Nu har jag inte det, då är det ännu värre.
  • Kajsan

När kommer nästa gäng kläder? Nån som vet ?

• Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:33:39 följande:
    Ok, så då bör jag ta 40 med andra ord. Eller kanske tom 41 när jag tänker efter. Mina fötter har liksom ökat lite
    Just slip in superhigh är små, eller snarare trånga tycker jag.
    Där har jag 41 fast jag annars alltid har 39/40...
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:59:24 följande:
    Amen heej! Det verkar som om många av oss rör sig i samma trådar Allt bra? Har inte sett dig bland pölsekärringarna på länge. Tack för rådet ang skorna. *funderar vidare*
    Nä, jag har lagt ner wienerbröd med choklad i ,tillfälligt,  måste satsa på mig själv lite
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-14 22:10:35 följande:
    Trevligt att ens "onödiga" vetande om saker ibland kommer till nytta..... Visst är de fina. Jag kollade in dem men tyckte sedan Hasbeens passade mer till olika kläder.
    Calou är sjukt sköna eftersom det är gummisula istället för trä, man måste ha båda *nickar*
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-14 22:45:03 följande:
    Aha.....då skulle de kanske kunna fungera som "jobbskor". Ett sätt för mig själv att i huvudet resonera om att jag nog "behöver" dessa.... HaHa......
    Ja absolut! Jag ska just köpa mig ett par till att ha på jobbet, eftersom mina bruna i nubuck fastnade i en skoputsningsmaskin i Köpenhamn och blev repiga {#lang_emotions_djavulsk}
    Hasbeens är tokstumma, men förvånansvärt sköna fast de är så höga.
    Peep toe superhigh och slip in superhigh är båda 9 cm, men jag kan lugnt gå i dem en hel dag, kanske inte dagligen på ett butiksgolv typ dock.
    Där är caloun bättre!
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 21:24:35 följande:
    Livsfarligt!!!! Alla som gått dit har fallit i fällan.
    Inte jag! Jag är asduktig  ( och fattig )
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-07-19 19:45:11 följande:
    Skulle inte förvåna mig om Country dreams fått sluta sälja. Så dålig service som jag fått därifrån två ggr
    Jag kommer ALDRIG handla därifrån igen, inte sen hon stalkade upp vart jag jobbar och börjar ifrågasätta hur det företaget arbetar Galet!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna