Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bambiblogg skrev 2009-07-25 08:02:19 följande:
    Jag fick fel storlek på mina bloomers, hade beställt de i storlek 2 men fick storlek 1!! Hon påstår att jag har beställt storlek 1 och nu svarar hon inte längre på mail. Jag som gärna ville ha mina bloomers.
    Men vad trist! Har du kvar ditt mail där det visar vad du beställt för strl?
  • Innerjoin
    Bambiblogg skrev 2009-07-25 15:46:14 följande:
    Nej, jag har tyvärr inte sparat det och nu svarar hon inte alls på mina mail. Förut så var hon snabb med att svara. Men jag kanske ska ta och ringa henne. Så tråkigt att det är fler OMbutiker med kass service
    Ja, jättetrist! Ta du och ring henne.
    För mig har det funkat fint (än så länge), har fått svar på mail och jag fick även fraktfritt, trots att hon eg. inte har det på reavaror.
  • Innerjoin

Sara Mia skrev 2009-07-25 19:15:54 följande:

Hej där ute! Är nu hemkommen från en fjällvecka. Mollysarna har fått vila i hemma-garderoben. Känns skönt att vara tillbaka i civilisationen igen. När jag kom hem hade mitt paket från www.shirtstory.eu. anlänt. Hade klickat hem en blå/vit Bubbles tunic innan jag åkte. Efter tips om att den var stor tog jag strl. 0. Och nog var den stor alltid. Jag brukar ha strl 1, men detta var nog det största OM-plagg jag provat. Så nu känner jag mig lite besviken och vet inte om jag ska behålla den. Den känns minst som strl 2. Jag måste prova en gång till med jeans och stövlar, men annars lutar det åt att T får ta hand om denna "ubersnygga" tunika. SNYFT! Däremot har jag hittat en Biarrits summer top i white hos Idyll interiör för 50% så den borde väl i alla fall bli bra hoppas jag. Skulle vilja ha något nytt till en Cinderella-kryssning i helgen. Ja, ni hörde rätt. Jag ska till Cinderella. Hoppas bara inte någon TV-inspelning pågår. Ja, jag behöver säkert inte skämmas direkt, men ändå..... Tack Bina för mailet om träffen. Är just nu lite osäker på om jag ska bo kvar på kvällen. Hur gör ni andra som inte bor i storstan?
    Trist att det växlar så i storlekarna i olika plagg!!
    Hehe, vi var på Cinderellakryssning 19-20/7 då var det inspelning, men vi undvek kamerorna skickligt. De letar mer upp speciella saker numera verkar det som, och där ingår inte "familjen Taikon" (jo, vi kände oss så med all packning till Hufvudstadssemestern ) från Västkusten
    Jag spanade efter OM, men otroligt nog verkade det bara vara jag som hade det!
  • Innerjoin

Är det bara jag som stör mig på att det står varumärkesnamnet (dvs Odd Molly) med stooora bokstäver på ryggen på Grandmas och Tenfolden (bumullsvarianten)? Jag tvekar att köpa just därför....Känns lite "too much" att göra reklam så....eller att folk tror att jag tror att jag "är något" ...eller är jag megafånig?

• Innerjoin

Någon som vet vad Pointelle ls (#214) kostar?

• Innerjoin
    Sylt skrev 2009-07-29 19:05:15 följande:
    Godkväll! Tack för peppning ang. missat köp Det behövdes. Tror kanske att det har ordnat sig ändå... Vet inte var alla ni befinner er (känns som många i Sthlm?). Själv har jag kollat upp utbudet av OM-rea i hela Malmö (inget kvar), Göteborg (inte så mkt heller). Fyndade i Halmstad. Det känns faktiskt som en lite udda hobby
    Oj, var i Halmstad? Nordic Safari? Vad fanns det? Berätta, berätta! Jag bor i grannstaden...
  • Innerjoin
    Puffig Pingla skrev 2009-07-29 20:29:52 följande:
    Men är inte det som Tradera? Beror på vad säljaren har lagt upp för betalningsalternativ.
    Ja, jag tror det är för att hon skickat om "TrendsalesHandel" ung. som "Internetgirot" (tror jag det heter) på Blocket.....Hmm, måste ju gå att göra en vanlig insättning på bankkonto, får se vad hon svarar.
    Måste iaf tips om den sidan, finns jättemånga "gamla OM godingar" som man sällan ser på T.
  • Innerjoin
    gambia90 skrev 2009-07-29 20:59:43 följande:
    Du måste kontakta kundtjänst på trendsales och säga att du vill betala och du bor i sveige. Sedan kommer de be dig maila kopia på idkort samt ex ett kuvert från en myndighet eller liknande där din adress står. därefter kommer de godkänna dig och du kan genom ditt kort sätta in pengar på ditt tskonto och därefter välja att överföra pengar från ditt tskonto till säljarens tskonto.
    Aha! Jag mailade support innan, hoppas det funkar den vägen (borde det ju göra) Tack för hjälpen!
  • Innerjoin
    Stargirl skrev 2009-07-30 15:34:02 följande:
    899? Minns faktiskt inte riktigt. Men den har nog kostat samma sak som föregående kollektionen. Den är helt normal i stl.
    Jag tycker den är stor i strl!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna