Sara Mia skrev 2009-07-25 19:15:54 följande:
Hej där ute! Är nu hemkommen från en fjällvecka. Mollysarna har fått vila i hemma-garderoben. Känns skönt att vara tillbaka i civilisationen igen. När jag kom hem hade mitt paket från
www.shirtstory.eu. anlänt. Hade klickat hem en blå/vit Bubbles tunic innan jag åkte. Efter tips om att den var stor tog jag strl. 0. Och nog var den stor alltid. Jag brukar ha strl 1, men detta var nog det största OM-plagg jag provat. Så nu känner jag mig lite besviken och vet inte om jag ska behålla den. Den känns minst som strl 2. Jag måste prova en gång till med jeans och stövlar, men annars lutar det åt att T får ta hand om denna "ubersnygga" tunika. SNYFT! Däremot har jag hittat en Biarrits summer top i white hos Idyll interiör för 50% så den borde väl i alla fall bli bra hoppas jag. Skulle vilja ha något nytt till en Cinderella-kryssning i helgen. Ja, ni hörde rätt. Jag ska till Cinderella. Hoppas bara inte någon TV-inspelning pågår. Ja, jag behöver säkert inte skämmas direkt, men ändå..... Tack Bina för mailet om träffen. Är just nu lite osäker på om jag ska bo kvar på kvällen. Hur gör ni andra som inte bor i storstan?
Trist att det växlar så i storlekarna i olika plagg!!
Hehe, vi var på Cinderellakryssning 19-20/7 då var det inspelning, men vi undvek kamerorna skickligt. De letar mer upp speciella saker numera verkar det som, och där ingår inte "familjen Taikon" (jo, vi kände oss så med all packning till Hufvudstadssemestern ) från Västkusten
Jag spanade efter OM, men otroligt nog verkade det bara vara jag som hade det!