• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Eller , efter hur hon betedde sig med returen jag skulle göra så skulle jag inte handla hos henne igen oavsett.
    Jag mejlade ju OM och berättade vad som hänt också...

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-07-19 20:44:29 följande:
    VA? Vad är det för psyko? Låter ju helt galet. Varför sökte hon upp dig?
    För att jag ville göra en retur som hon nekade ( hon struntade helt enkelt att svara på både mina och Kreditors mejl i två veckor ).
    Sen när Kreditor ringde henne och sa åt henne att hon MÅSTE låta mig göra returen, det är enligt lag, så svarade hon på mina mejl.
    Då skrev hon blandannat  typ " Jag har kollat upp vart du jobbar och där är det minsann inte så lätt att göra returer heller, så varför skulle jag låta dig göra det? "
    Sen hade hon saxat från mitt jobbs hemsida och skrivit av vad de skriver om returrätt etc.
    Helt sjukt.
    Jag har nu skickat tillbaks plagget rekommenderat, men inte fått något mejl om att hon mottagit varan.
    Lång historia kort.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-07-20 22:10:02 följande:
    Dessa är ett måste.....Har lagt upp lite favoriter i bloggen från fall kollektionen.
    Supersnygga! Men för det första tror jag inte de passar på mina tjocka ben, och sen tror jag inte att jag får ha dem på jobbet
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-20 22:40:24 följande:
    Åhååååå! Jobbkläder för mig! Tjoho!
    Eller hur?! Jag behöver en svart kavaj, och den skulle ju vara super!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-07-21 05:59:22 följande:
    Det får jag..lalalalaaa *asg*
    Jaja, sånt där högmod straffar sig ofta direkt, oftast med urinvägsinfektion {#lang_emotions_cool}
  • Kajsan

Ååå vet ni vad de hade på lagret på Mathilde? En Berry dress i Powder strl 4!
    Vad är oddsen? Halva priset och dn klänningen jag drömt om i evigheter.
    Sambon tyckte den var superfin och betalade glatt

• Kajsan
    Bina skrev 2009-07-22 20:35:23 följande:
    kajsan... wieeeeeee grattis!
    I knooow! {#lang_emotions_sunny}
    Kollade på den cerisa också, den är ju underbar, men inte lika underbar som den i powder...
  • Kajsan

Nu letar jag bara efter en snygg sjal typ att ha över axlarna på bröllopet jag ska på.
    Nån som kan tipsa om nån snygg, gärna på nätet.
    Hinner aldrig gå i affärer

• Kajsan

Yes! Idag fick jag  ett långt svar från OM , jag hade ju skrivit och berättat för dem om problemen jag hade med Country Dreams.
    De tackade så mycket och skrev att de var mycket besvikna på hur Country Dreams hade betett sig, och att de defenitivt skulle ta upp det med henne " Jag lovar" !
    De skulle skicka mig en OM hudvårdsprodukt som plåster på såren.
    Känns superbra att de tar till sig kundernas åsikter , och jag är skitglad över att jag gick vidare med hur CD har behandlat sina kunder.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna