Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon skrev 2009-06-17 10:40:17 följande:
    ursäkta men stämmer det här?www.tradera.com/Design-Kofta-fran-ODD-MOLLY-n...det står att materialet är mohair o akryl!!Ser inte ut som ett sånt plagg eller vad säger ni?
    Dessutom ser man varken tags el etiketter och säljaren har varken handlat el sålt tidigare. *skeptisk*
  • Pokergirl
    Stumpan84 skrev 2009-06-18 08:47:56 följande:
    Hey! Ni verkar kunna de här me Odd Molly så nu ska ni få hjälpa mig med en fråga! =PDen här koftan: mrschic.blogspot.com/2009/04/jag-en-mollyholi...Har inte Odd Molly haft i princip en likadan fast ljus? Typ naturfärgad? Och så va de me band istället tror ja... men ljus iaf... jag såg iaf en tjej ha den och vill ha en likadan men hittar den inte i ljus! Snälla hjälp!
    I rosa har jag sett den, menar du chalk?
  • Pokergirl
    Bina skrev 2009-06-18 20:58:12 följande:
    Tjohooo - dansar glatt in och meddelar att jag fick napp på en av blusarna jag sökte i min blogg - dansar - dansar - dansar
    Grattis!
  • Pokergirl

Hej tråden!

Ha en riktigt trevlig midsommar, om någon råkar se en lovely knit purple strl 3 så hojta är ni snälla!

Jag tänkte ha denna idag, men det får nog bli en 3/4 Ribel-topp under för det är kallt ute.

• Pokergirl

God förmiddag tjejer! Hoppas er gårdagskväll var trevlig. Här fick vi strålande sol och helt underbart vindstilla. Perfekt väder! Tyvärr blev det inte den grå blusen, jag såg tokgravid ut i den. Blev en rutig istället, lika som den innerjoin frågade om nyligt i tråden. Håller med, helt normal i strl.

Man kanske skulle ha svängt förbi OM-butiken och shoppat några gloss och lagt ut, jäklar vilket pris för något som finns i butik för en hundralapp!

Nu ska jag spana in ajabajakids.

(PS Jag har budat på den fina kappan... )

• Pokergirl
    Innerjoin skrev 2009-06-20 12:48:31 följande:
    Hihi, klickade precis hem en röd Hate hate Tee från Ebay! 495:- MED frakt!
    Den t-shirten är superskön, ett riktigt bra köp. Jag har en i blått.
  • Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-20 20:37:15 följande:
    NU Bina!Och alla andra som vill se en tjockisballerina i en Hit&run: mollyholic.se (jag ser verkligen tjock(are) ut i den, men den är så fin på galgen....)
    Du är ju superfin!
  • Pokergirl
    malin o skrev 2009-06-20 22:55:26 följande:
    Tack Bina! Har en lila grandma coat, som jag smått tröttnat på... Vilken färg ska man då ta istället? Ljusrosa eller bubbelgumsrosa eller nått helt annat?
    Åh... En lila grandmas coat, hur kan man bli trött på den? Har suktat efter en lila men inte lyckats få tag på en i strl 3.
  • Pokergirl
    Sandra G skrev 2009-06-20 22:58:42 följande:
    När skulle höstkollektionen komma ut? Brukar det finns kvar "gamla" modeller i nya färger?
    Höstkollektionen ska lnseras så tidigt som i juli, enligt rykten här i tråden. Vissa klassiker brukar komma i nya färger vid varje kollektion.
  • Pokergirl
    freemind skrev 2009-06-20 23:10:38 följande:
    Nu börjar rean på Country-dreams25 % rabatt på allt i webbutiken.
    Jag ska inte, ska inte, ska inte...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna