Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-06-13 19:11:40 följande:
    Bina, du bakar muffins och jag äppelkaka. Och så får hon det när hon varit på Åhlens.
    Åh jag är dyr i drift.
    Kostar en Molly Dollar

Inboxa så ska vi se vad jag kan göra.

Nu stänger jag ner och umgås med maken.
  • Puffig Pingla
    *Siabellon skrev 2009-06-14 20:30:16 följande:
     Jag måtte ha Sveriges konstigaste faktiskt. Bredare axlar än höfter, stora (läs lååånga) tuttar, gubbmage och rätt smala ben. ni ser det framför er va? Som en morot med påmonterad rädisa mitt fram o två slanggurkor något högre upp(inte mycket)
    *skrattar så jag gråter*

You sexy little thing!
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 20:30:16 följande:
    Du är min allra trognaste läsare! *kärlek* SKA lära mig kameran......BTW:
    Men va f-n.
    Din blogg hatar mig! Jag får inte lägga in några kommentarer eftersom jag inte har något bloggkonto.
    Fast det förstås - även om jag hade det så ser jag alldeles för dåligt för att fylla i den där säkerhetskoden på slutet. Det är ju som en full anka på lsd har skrivit något och om man inte är i samma tillstånd själv kommer det aldrig bli rätt.
  • Puffig Pingla

Och för alla som bor runt huvudstaden kan jag meddela att Butik Jackie i Kista Galleria har OM-rea.
    Något de inte hade på rea men hade gott om var Spoilers för de som drar strl 3 och nedåt (den är liten i storleken). Själv provade jag en 3:a och höll på att bryta armar och bröst när jag skulle ur den. Dvs inte riiiiiiiiktigt min storlek.

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-14 21:14:51 följande:
    PPP grattis - jag har samma modell men i brunt.. liggande i skåpet ?-) *fniss*
    Surprise - NOT. Systra mi
  • Puffig Pingla
    Pokergirl skrev 2009-06-14 21:20:55 följande:
    Den tänkte jag buda på men det fick bli en blus istället. *hihi* Fin är den!
    Tackar. Ja, tänk när vi börjar buda ut varandra här . Vi kan ju bli varandras ekonomiska ruin (mer än vanligt alltså).
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 22:06:02 följande:
    Citatet verkar ha ramlat bort.....men det SKA gå att lämna kommentarer ju! Vad gäller den där koden så håller jag med men pliiiiis traj agään!Föresten: du har möjligtvis inte boppat en grå privatedress i strl 3 på Haven?
    Jopp, innan jag attackerade Binas Private passerade jag 3:an. Har jag knölat mig in i någon annans garderob oxå? Excellent

På Binas blogg kan man välja Anonymt el Namn/Webbadress. De finns inte med på din lista. Din blogg bara hatar mig
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-14 22:10:28 följande:
    just ja, hittade en kul skylt med ett mycket klokt citat på min lilla utflykt idagTror det skulle passa våra respektive här i tråden. "Smartest thing a man ever said: Yes dear!"
    Jag lever efter den här:

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna