Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly tråd för oss inbitna

malinoski skrev 2009-08-12 17:43:22 följande:
    Ah.. så fin den är! (och superfin blogg!) Men kände du dig inte helt bekväm i att ha den på stan alltså? Badrockskänsla?
    Jag har den som stargirl har på bilden fast i tröjvarianten, vet inte vad den heter?. Sedan har jag roben i cerice med fjäril på ryggen (inte frottevarrianten) .
    Älskar båda två och används flitigt, gillar framförallt roben.
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-08-12 17:59:44 följande:
      näe vi är ganska casual på mitt jobb men roben får stanna i hemmet
    Har min robe på stan o trivs i den så
  • oOrosamarängerOo
    jompa skrev 2009-08-12 18:04:34 följande:
    Ser att ni pratat mycket om kopior som cirkulerar på T. Jag har ju köpt två plagg på T, hur ska jag veta om de är en kopia eller inte? Den ena kom med tags och var ny.
    Vad är det för pagg, vilken säljare?
  • oOrosamarängerOo
    HJÄLP!!!! Sitter o äter glass med blåbär framför datorn och så spiller jag på på min lace snabb med fläcktvål o kallt vatten men går inte bort.
    Har vanish tvättmedel (vita flaskan, ej flåckborttagning). Kan man ta det tro elller hur få bort blåbär??
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-08-12 19:11:05 följande:
    Yes brukar funka. (använder dock mest Vanish gel) Har dock inte testat på just blåbär själv..
    Phuu! gick bort med vanishen{#lang_emotions_sealed}
  • oOrosamarängerOo
    jompa skrev 2009-08-12 19:20:29 följande:
    www.tradera.com/Odd-Molly-Tunika-kort-arm-Gro... Här är den ena. www.tradera.com/Helt-ny-Odd-Molly-Poplin-slee... Och här är den andra.
    Den översta tror jag inte förekommit bland de kopierade plaggen, vet inte med den andra?
    Men en koll på storlekslappen i nacken, kolla typsnittet, sedan sömmarna, detaljerna och tyget allmänhet. Lägg upp bilder om du är osäker på om nåt inte stämmer kanske.
  • oOrosamarängerOo

Vem va det som hade listan med loggorna och beskrivning av kollektinerna?

• oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-08-14 09:55:26 följande:
    Jag har de flesta....vissa tidiga saknas dock.
    Jo. sett det men va nån annans blogg jag va o snurrade i som hade skrivit lite om de olika kollektionerna  och tankar kring dem, ingen koll på vems blogg det va.
  • oOrosamarängerOo
    jojoa75 skrev 2009-08-14 09:59:37 följande:
    Har förälskat mig i en ny klänning, nr 69 på oddmollys sida, cool wool dress tror jag den hette. men shiiiiiiit va dyr den var!!!!!!!!!!!!! 3799.........
    Kan man se priser på deras sida?
  • oOrosamarängerOo
    Sara Mia skrev 2009-08-14 10:02:11 följande:
    Jag tror det var hos bambi. Kolla runt lite där.
    Nä. det va inte bambi. Det länkades här för ett par dar sen till bloggen men nu hittar jag inte den
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna