Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ullis 10 skrev 2009-07-19 17:17:10 följande:
    Har aaalltid bootcut!!
    Jag har alltid helt raka eller smala nertill.
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-07-19 17:44:19 följande:
    inte i rätt storlek Ja, det är snyggt. Men du är rätt smal va?
    Ja fast ofrivilligt för smal tills för ett par mån sedan.Har iofs precis beställt ett par pösiga jeans från Koola Anna. Har gått upp 10 kg på ett par månader och vuxit ur mina jeans (har blivit bättre i en sjukdom jag har som får mig att må illa och tappa apitit)
    Har trots allt fortfarande stl 0 i OM thank god....tänk om jag vuxit ur alla mina OM plagg *rädd*
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-07-19 17:46:12 följande:
    Nu har jag hoppat cupcaketshirts på rea ;)
    Tur för mig att jag inte gillade den modellen alls *glad så jag slipper handla mer för jag har inga pengar kvar*
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-07-19 19:43:23 följande:
    Varför har inte country-dreams, fashionabelle och lejonhuset lagt upp nytt än??!!!
    Skulle inte förvåna mig om Country dreams fått sluta sälja. Så dålig service som jag fått därifrån två ggr
  • Stargirl
    Bina skrev 2009-07-19 19:53:33 följande:
    Japp - men de får fina grejer när de väl behöver.. men jag har inte helkoll längre på de kollektionerna.
    Ja fina kläder har alla mina tre....de två äldsta är dock killar (6&8 år) så du kan tänka dig hur tråkiga kläder de har. Starwars tröjor och fotbolls t-shirts *blääää*
  • Stargirl

Ang lovely knit. Bubbel i Åkersberga har rosa, turkos oh gröna i olika storlekar. Men de hade inte pris sänkt dem alls förra veckan. Det finns ingen webshop så man får ringa dem.

• Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-07-20 10:37:23 följande:
    Hade de även mindre storlekar? Måste nog ringa dit i så fall Aha, då kanske man får åka dit om jag inte hittar ngn. När jag var i OM-butiken för ett par veckor sen hade de den rosa. Ska höra med dem också.
    Du kan ju ringa och be dem skicka?
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-07-20 10:54:43 följande:
    Vet du om de har gjort det förut? En del butiker är inte så sugna på det. Heter den bara BUBBEL? Ska googla numret.
    Ja i Åkersberga centrum. Vet inte om de är sugna på att skicka.....men jag kan göra det åt dig om de har storleken inne.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-07-20 11:16:00 följande:
    Jag lyckades dra sönder ett OM baslinne.  Pga min in jäkla migrän så har jag fått  en blodtrycksmanchetter påsatt idag med slangar och grejs som jag ska ha ett dygn och skulle byta kläder nu när jag kom hem o trasslar in den o drar sönder linnet
    så tråkigt.
    Jag kan rekomendera att gå till en kinesolog med din migrän. Nydligen har en bekant blivit av med sin svåra migrän med EN behandling. http://www.aronskroppsbalans.se/

Funkar säkert inte på alla....men tål ju testas.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna