• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-06-09 22:20:09 följande:
    Beroende - No kidding! Jag föll ner i träsket på bara några veckor. Ibland är det skönt att vara lite förstor för vissa av plaggen. Blir liksom billigare då.
    Mm men då finns alltid en annan godbit.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 22:35:16 följande:
    Jag provade den i OM-butiken. Såg ut som ett päron i den. Den la nog på 15kg på utseendet. Tror bara den är snygg om man är lång och ganska smal (dvs inte jag).
    Ey sister.. precis så uppfattar jag den.

Alldeles ljuvlig på rätt person - men inte på mig.
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-09 22:44:30 följande:
    Ok, intressant.. Jo, den ser lite "höftig ut". Den finns i en butik 3 mil härifrån, får nog dit och prova. Dock hade jag nästan lovat mig själv att sluta köpa vita OM-plagg. Köpte Superfrilled Blouse i chalk nyligen och fick såklart nån matfäck på den direkt som inte går väck. *sur* Fr.o.m nu ska jag använda hakklapp när jag har Odd Molly på och äter.
    ajajaj.. vad tråkigt
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-09 22:44:30 följande:
    Ok, intressant.. Jo, den ser lite "höftig ut". Den finns i en butik 3 mil härifrån, får nog dit och prova. Dock hade jag nästan lovat mig själv att sluta köpa vita OM-plagg. Köpte Superfrilled Blouse i chalk nyligen och fick såklart nån matfäck på den direkt som inte går väck. *sur* Fr.o.m nu ska jag använda hakklapp när jag har Odd Molly på och äter.
    förresten det påminner mig om att jag inte fick bort några svaga fläckar på min chalk Makeout blouse.. men den får rulla med ändå - även om den halkar ner ett snäpp i rang.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 22:51:13 följande:
    ...och köpa 10 burkar Vanish Det är den oskrivna lagen - "Bär Molly och du skall spilla"
    Ah det är så det ligger till - funkar det på chalk? jag tänker att det är blekmedel i det.. jag kör med yes diskmedel och citronfläcktvål på fläckar. (dock utan resultat på ovanstående inlägg)
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-09 23:05:04 följande:
    Ja det är så tvärtypiskt.. Jag har provat både Yes diskmedel och nåt "Ta Bort" spray.. Ska prova Vanish också, men nu lär jag väl har tvättat in fläcken ordentligt, den lär sitta som sten! Men absolut, den får rulla med ändå! Får leta upp en gigantisk brosch Eller en sån där rosett de sätter på hästar när de vinner hopptävlingar!
    det kan man kalla ODD
  • Bina

Nu skall jag tassa i säng.. och jag strösslar mollydollars omkring mig för god sömn! Nattelinatt!

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-09 23:28:08 följande:
    Har lyckats med både tvättade och nya fläckar. Dock av varierande fläckorsak. Ny knyter jag mig oxå - maken börjar titta ilsket och undrar om jag blivit hacker. Natti natti
    Sov sött!
  • Bina

God morgon Ledig dag.. hoppas på paket

• Bina
    freemind skrev 2009-06-10 09:31:41 följande:
    Godmorgon! Jag fick min #859 Full emb smock dress från Ajabaja igår! Den satt perfekt :) Oftast har jag storlek 4 men eftersom jag hörde att den var stor i storleken tog jag en 3:a. Ska har den imorgon då barnen har skolavslutning och efteråt ska vi på Liseberg. Hoppas på sol! Hoppas att alla får en fin dag!
    Åhhh härligt! Då hoppas vi på fint väder som kan stråla ikapp med dig!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna