• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-06-10 09:47:26 följande:
    Önskar jag också inväntade Odd Molly-paket.. Avis! Freemind - Vad bra du valde rätt storlek, det kan vara lite nervigt när man beställer online! Bina - Hoppas ditt paket kommer idag! Meddela hur det går! (Jag är så sugen på Odd Molly att jag t.o.m får tillfredsställelse av att höra vad andra har köpt!) Ha en bra dag!
    *fniss* ja jag rapporterar - det är en ny leverantör för mig så jag har ingen koll på hur snabba de är - men är de snabba borde det komma idag.
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 11:18:07 följande:
    Du har säkert skrivit det redan, men vilken leverantör är det? Hoppas de är snabba! Ni som har "Haight pantsen" (stavning?), är det mysbyxorna ni har? Ser samma modell även finna i velour och som kraftigare byxa (med gylf + knäppning). Är det mysbyxorna ni menar? Är de i vanlig bomull eller frotte?
    Jag har Haight pants i velour (80%bomull 20%polyester) supermjuka och härliga! (men de finns i flera varianter - även frotté - och vanlig byxa i bomull)

Det är Stayhard jag väntar paket från. En "vardagstunika" i varma färger.. apfula bilder på stayhard men på oddmollys sida ser man färgen ordentligt. (går dock inte att länka om direkt så det får bli stayhard) www.stayhard.se/Product.aspx&freeText=odd&pricetype=1,3
  • Bina

Jag vill ha linnet med fjärilar på ... någon som sett en 4:a?

(undrar om det är någon som smittat av sig på mig )

• Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 12:12:30 följande:
    Vilken taskig svenska jag har.. 'LETAR också efter rea' menar jag.
    tänk ibland blir det hur knasigt som helst med språket - särskilt om man börjar korrigera och inte "hinner" läsa igenom före man publicerar.

Dagens outfit på bloggen nu.. med trött Bina på bild.. och lite bubbliga Busbarn hoppsan.wordpress.com/
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 12:56:11 följande:
    Näe, det kommer ju aldrig . OM-butiken hade en 4 i förra veckan iaf. Sen kan man ju köpa det på Tradera för 700 kr men då gäller det ju att puckosäljaren hör av sig och skickar det.  (för er som inte är insatta i diskussionen har jag vunnit en auktion på sagda linne där köparen är spårlöst försvunnen).
    mm och vad kostar det i OM-butiken?
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 14:29:02 följande:
    Hmm.. du tror inte den rätar till sig om du stryker den?
    Smocket är med gummiband så jag har skitsvårt att bedöma detta..
  • Bina

Ja men gud kära husmor.. skrynklet är inte det egentliga problemet.. det är h a l s e n... smocket drar halsen apfult Jag har nu författat ett mail och sänt iväg.. hoppas på att jag slipper alla kostnader, det känns inte rätt helt enkelt när jag hakade upp mig på det direkt jag fick på den. Det kommer störa mig hela tiden även om det är tänkt att den skall vara sådär svajjig alternativt lösare knuten. Nope.. den får åka tillbaka. *bestämt mig och lagt order på annat*

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 14:55:36 följande:
    Haven har en massa rea sedan igår. De är bara lite långsamma på att uppdatera hemsida.
    mm man får kanske ringa dem om man skall få lagerstatus och reapris?

*sitter på händerna och skall inte lägga någon mer order på flera måååånader*
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-06-10 17:03:13 följande:
    Ååh var ni tvungna att tipsa om Haven - de hade ju Livealot blusen till vrakpris, och i min storlek! *blänger varnande på min shoppingsugna högerhand* Men Bina, om du ska skicka tillbaks blusen du fick idag kan du ju köpa något annat ist..? Och i såna situationer tycker jag faktiskt man får tröstshoppa ett extra plagg, för sveda och värk, typ
    Vill du bli min bästis?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna