Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-21 08:41:41 följande:
    Hihi - epidemi här verkar det som. Jag tänkte faktiskt ge mig på att ninja om ett par timmar.. hoppas inte vi är fler?
    Nja, hade tänkt lägga bud på den blå med rosen men kom till nån sorts insikt att den nog är för trång över bysten. Så är det den får du slåss utan mig
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-21 09:12:15 följande:
    nope - det är 528 long cardigan stl 2 jag är ute efter..
    Wohoooo! En 2:a???? Coolt! 
    Du, jag lirar inte i knatteligan. Kör med tungviktarna i 4:an.
  • Puffig Pingla
    villemina skrev 2009-06-21 10:17:48 följande:
    YEAH! Jag får min älskade Lovely Knit till REA-pris!!!*GLAD*I löv Country-Dreams!!!!
    Grattis!
    Sitter på händerna så jag inte kan shoppa.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:02:42 följande:
    Morrn bruttor!Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?
    Jag hoppas iaf att du tog den sista för jag är så nära att trycka på köpknappen hela tiden. Både på lovley kniten och rosa smock love blusen.
  • Puffig Pingla

Gahaaaaaa.... är helt utan självdiciplin!!!! Ska hugga av mig armarna eller nåt. {#lang_emotions_yell}

Det blev en rosa #100 "poplin smock love blouse". Jag älskar min i chalk så jag får väl se det som att jag skaffade en kompis till den.

• Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-06-21 11:32:55 följande:
    Jag beställde en i chalk eftersom min i pink ville ha en kompis ;)

Vi måste vara fina människor, ellerhur?
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:12:36 följande:
    Åh, jag med min vanliga otur lär väl inte få nån lovley knit nu heller. *deppar järnet*
    Ähäääää - deppa inte. Jag har spammat din blogg för att ljusa upp din tillvaro.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:38:11 följande:
    Det är så bra pinglan! Men har du också shoppat igen?! Fint av dig att tänka på att dina plagg behöver kompisar.kanske nåt att köra med som skäl för att få shoppa.kanske jag ska maila country-dreams om Lovleykniten trots allt
    Uhum, så gick det med den självkontrollen. Höll i alla fall i 12 timmar. Man - I suck!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-21 11:58:54 följande:
    Japp den är helt normal i storlek - lite kort så jag har den på höften för att få lite längd. (hur kan man HITTA något i garderoben *dör* )
    Oj, borde komma hem till vår tvättstuga och titta. Får ständiga chocker när jag tittar i tvättstugan (el gräver i garderoben). Borde göra fynd där i stället för på rea och i nätbutiker. Srämmande dålig koll på graderob/tvättstugeutbudet.
    /En ständigt förvånad PPP med guldfiskminne
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna