Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-07-22 16:43:23 följande:
    Japp! 50% och det fanns kvar i flera storlekar om du är intresserad. På bägge Mathilde butikerna. NK hade 30% på lite klänningar och sånt.
  • Duntoffla
    pumbalumba skrev 2009-07-22 17:27:32 följande:
    Har nog missat något nu, men vad finns kvar på Mathilde?
    Jag köpte en Lovelier Knit där igår på 50% rea. Den som jag har på mig i BT.Sen fanns det lite frotté, några klänningar (Berry) och lite annat.
    Mamma2001 skrev 2009-07-22 17:25:36 följande:
    Ska snart uppdatera i bloggen "dagens Molly-val" Har varit ute och åkt runt och kikat i affärer hela dagen samt lämnat av en släkting till mig på tåg/busstationen som skulle åka hem till Sthlm igen.... Men nu är jag "back on track" igen
    Släkten som ni fick med i bagaget på vägen hem?
  • Duntoffla
    Fridac skrev 2009-07-22 17:48:18 följande:
    Ursäkta att jag helt hoppar in ;o) Vet du ifall det fanns blåa kvar? stl 1 eller 2?? (Min mamma blev helt galen i min och ville ha en likadan, men jag knyckte tydligen den sista här i umeå för 50% tror jag) Mvh
    Ja, det var bara den blå som fanns kvar. 2 fanns med all säkerhet men jag tror att även 1:an fanns
    gambia90 skrev 2009-07-22 17:51:17 följande:
    storlekar? Såg du några 4:or i någonting?
    Hmm..det var mest smått tyckte jag. Kniten fanns i 4a tror jag men det är möjligt att även 4 fanns i annat. Kollade mest strl 2. Ring och hör med dem. Supertrevliga!
    jompa skrev 2009-07-22 17:56:34 följande:
    Hej Nu har jag provar min Poplin sleeved frilled blouse igen och mannen fick säga sitt och den blir kvar. Tycker den är jättefin men var osäker på om den blir för bred åt mig men nu när jag provade den igen så såg det mycket bättre ut. Så nu har jag äntligen mitt första OM plagg i garderoben
    Åh så den blir kvar ändå! Får man se hur den sitter? Funderar på om jag så småningom kommer behöva strl 3 om du har 2.
    Stargirl skrev 2009-07-22 17:57:53 följande:
    Jag har köpt hårspray idag....i brist på stålar bild finns i min blogg hahahhaa
    *ASG* GUUUD vilken fin!
    Mamma2001 skrev 2009-07-22 17:49:10 följande:
    ♥ Nu ligger dagens bild uppe vartradhus.blogspot.com
    Snyggt!
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-22 19:40:31 följande:
    Lite OT men har hittat en ny inredningsform som jag gillar....kika i min blogg vad jag målat idag
    Fint! TYcker också att det är fint med Shabby chic. Inte helt och hållet i ett hem men lite grann sådär lagom.

Vi ska till neråt landet nu en vecka (Varberg med omnejd) och jag undrar såklart om det är något kul ställe man inte bör missa när det gäller rea på OM
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-07-22 19:50:37 följande:
    Ååå vet ni vad de hade på lagret på Mathilde? En Berry dress i Powder strl 4! Vad är oddsen? Halva priset och dn klänningen jag drömt om i evigheter. Sambon tyckte den var superfin och betalade glatt
    Åh grattis! Vilket flax!
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-22 19:59:50 följande:
    Ja vi har olika rum med olika stil. Pojkarnas rum är mer new england stil just nu och TV rummet sådär standard med grå soffa och ryamatta Köket med ljusgrönt och ek.....helt olika alltså. Men sovrummet blir shabby chic.
    Det är kalas om man kan blanda lite olika. Jag håller på piffar mitt tråkiga kök med lite röda detaljer. Gillar att fixa med små medel. Vi ska göra om sovrummet och hämta nytt golv imorgon. Sen ska det läggas golv och tapetseras under sommaren.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna