Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-13 14:26:34 följande:
    Snickra ihop en cool lila Mollyrosett och sätt där? Eller ser det ut som "the third nipple" då?Jag har annars sjalar över mina fläckar. Vi storbystade har ju liksom ständigt en hylla som samlar upp allt som ramlar neråt.
    Mmm kanske det kanske det! Ja det får ju bli nån lite kitschigare brosch isf, ingen came´ brosch..
  • Audrey Will
    alias skrev 2009-07-13 20:24:38 följande:
    Är det någon som vet hur Temptation Tank (den korta) är i storlek? Är sugen på att köpa från butikcha.dk ... de har ju rea och billig frakt!****köpsugen****
    Nu är det iofs Temptation Long Tank jag har, men den tycker jag är normal i storlek.
  • Audrey Will
    Pokergirl skrev 2009-07-13 21:04:16 följande:
    Glossy and shiny: trist med fläck på så fin blus! Jag skulle rekommendera dig att gå till en kemtvätt och få hjälp. Kostar en hundralapp eller två men då är fläcken puts väck!Ang Mathilde, har dom Grandmas coat i lila kvar? Jag kan inte lämna min dröm om en grandmas, men hade gärna hittat den för halva priset isf 30% som NK har.
    Ja det är ingen dum ide´, ska höra med en kemtvätt om de tror de kan få bort dem. Bara rädd fläckarna sitter som sten nu när jag mixtrad o tvättat den så mkt.
  • Audrey Will

OK jag vet inte varför det inte går att länka T-auktioner längre. Klipp/klistra hela adressen och smäll in högst upp så går det.. Please!

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 21:40:38 följande:
    Den verkar komma i andra omgången. Deepfling.com har den oxå på sin sida men det står att det är leverans senare.
    Tack! Nu känns det bättre Köpte du din Fields of Lace på 50%? (min kommer imorgon, längtar!)
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 22:04:54 följande:
    Jupp, hela 1100 balubas. Tur att man köpt gourmetmat för en månad framöver redan .Nu saknas ju bara en rosa art cashmere cardigan att ha över. *suckar*
    Men eller hur, var det inte den Karins dotter (vet ej vad hon heter) har på sig på bilden i Bambis blogg? I väntan på min Fields of Lace imorgon rotar jag förtvivlat genom garderoberna efter en annan lite kofta som hade kunnat duga så länge, men dom verkar ha blivit kvarglömda allihop i vårt andra hemland. *sur över att jag packar som en åsna*
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 22:20:53 följande:
    Men om man har lite sparrisform behöver man ju ingen kofta över. Kom på en schysst combo nu (om man är lång och smal):Fields of lace med en solid cotton tee (den kortärmade) under, ett par svarta stuprörsjeans och ett par schyssta tollor till. Borde ju bli scheizesnyggt.
    Lol! Sparrisen, skulle det va jag? I like din ide´, och jag läste även tipset om Livealot ovanpå Fields of Lace-tipset i din blogg - nice tror jag!
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-07-13 22:14:07 följande:
    Fy fan vad ni handlar tjejer! jag blir avis så jag döör! här går man o kollar turistshoppar o hittar inte ett smack.eller jo, jag hittade ett fint halsband med swarowskistenar på nåt som heter Amor-Amor för 25?. alltid nåt! Åh gud vilket tjat det är om den där Grandmas Coat också. Har aldrig varit sugen på en men tack vare er så MÅSTE jag ha en nu. Vilken färg? Vilken strl? Fr var om man är i Kräkland o hemma i svedala har en pytteaffär med typ 10 mollyplagg varav 0 på rea?HJÄÄÄLP!!(jag har druckit en dubbel espresso vid 19tiden och då är det liksom sovakört för mig före 00, därav mitt babblande-något maniskt ser jag)PPP_känn ingen brådska, är bara lite nyfis!
    Jag känner kaffeångorna ända hit
    Ja du för 4 dagar sen satt jag och sa att jag abslout inte hade råd att köpa nånting, och sen sa det pang och 3000 spänn har blivid smällda. OCH jag var äckligt nära att buda hem Bambis sidenunderklänning på T ikväll, men tvingade mig själv att gå ifrån laptopen. Såg ni den? Sååååå läcker!
  • Audrey Will
    Mabimao skrev 2009-07-13 22:43:10 följande:
    Ni som har Grandmas, använder ni den som jacka? Inomhus på vintern?Hur stor i storleken är den? Skall man gå ner en stl, eller bara välja den mindre som man är en mitt-emellan-storlek?
    Jag är en 2/3:a och tog 2 i Grandma's, och jag ångrar jag inte tog en 1:a. Nog det enda OM-plagget jag hade behövt en 1:a i.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna