Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-20 10:04:40 följande:
    Siabellon ser du att de har robe i chalk apbilligt? (fast du kanske har den förresten)
    har påven rolig hatt?
    sover Dolly Parton på rygg?

Klart jag har den knäppfia!

(köpte den fr just Ajabaja för fullpris förra helgen. Jag gjorde en Bina* kan man säga)

*uttrycket "göra en Bina" kommer fr Binas sätt att handla Odd Molly = alltid alltid till fullpris

• Siabellon
    panzermensch skrev 2009-06-20 11:30:31 följande:
    Hej, har börjat fastna för detta märke och undrar hur stor deras största storlek är? Tänkte nämligen ha som mål i min viktnedgång in höstkappa sen men villv eta hur mycket jag måste krympa
    Välkommen till oss molltfans!
    Deras största strl är 4 vilket motsvarar ungefär 42-44 eller XL.
    Vilken perfekt morot att sträva efter. Säker på att du kommer lyckas.
  • Siabellon
    Höst06 skrev 2009-06-20 11:53:17 följande:
    Blir så inspirerad av att gå in här att läsa! Idag blev det en rosa OM robe från Ajabaja! Men funderar lite över vad man använder den till?? Funkar den att ha som vardagsklädsel eller är det bara strandhood som gäller??
    Jag har en sån i chalk och byxorna i rosa. Jag har på mig min idag, till jeans. men även till kjol funkar den, o tights.
    den är faktiskt rätt varm om man jämför med den i frotté men supermysig o go! du kommer nog bli nöjd.
  • Siabellon
    panzermensch skrev 2009-06-20 11:45:58 följande:
    Oj.. då kommer det nog dröja. Är en stl 50 idag Hittade en superfin överdel på tradera men den var typ 100 cm runt om och har bystmått på 122 Lär mina tuttar någonsin krympa så mycket haha ?
    Den som väntar på nåt gott heter det ju! Det jag kan trösta dig med är att det kan skilja otroligt mycket på tex tunikorna i strl. vissa 3or o 4or är som hus. (sen är ju vissa precis tvärtom också men det är ju inte nån tröst för dig nu så vi skiter idet va?)

Ang tuttarna så blev iaf mina plattare o längre när jag tappade ivikt o då kan man liksom vika in dem i lite mindre kupor. (om nu E kupa räknas som mindre.....)
  • Siabellon
    Höst06 skrev 2009-06-20 11:59:40 följande:
    Låter bra! Hoppas nu bara att lagerstatusen stämmer! nu ska jag bara leta rätt på en ny Lovely Knit oxå. Verkar vara svårt....
    kolla country-dreams. men de har haft lite problem verkar många tycka här i tråden så du kanske ska va lite försiktig.
  • Siabellon

åh, jag SKA! skrev att jag ska ta ettkort när E somnat. han BÖR göra det inom en timme. looooovar!

• Siabellon
    panzermensch skrev 2009-06-20 18:34:35 följande:
    Alltså, hittat ett plagg jag bara vill ha men finns inte i stl 4 nånstans
    Håll oss inte på halster - kläm fram vilket plagg du tänker på!

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-20 18:37:59 följande:
    *rodnar* är jag för tjatig?
    Nä! tokfis!
    Det är ju jag som skäms över att det inte blir av......maken har knäppt kort nu o lagt upp dem. jag ska bara spara ner dem o sen lägger jag dem på min blogg!

Soon Bina soon!
  • Siabellon

NU Bina!

Och alla andra som vill se en tjockisballerina i en Hit&run: mollyholic.se (jag ser verkligen tjock(are) ut i den, men den är så fin på galgen....)

• Siabellon
    Bina skrev 2009-06-20 20:49:45 följande:
    Siabellon fortfarande inte msn messenger?
    joop, jag har men tycker det är så jobbigt bara. ska genast gå in o lägga till dig. har hållt på med det jäkla internet-nätet som är seeeeeeeeeeegt. irro som f-n!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna