Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Och om det nu är så att dom går i postnummerordning så innebär det att jag som bor här uppe i norr med ett 90. ..-postnummer kan vänta höstkollektionen i oktober kanske. Bittert!

• Pokergirl

*snyft* Jag som verkligen sett fram emot en taradiddle dress i grått, strl 3 verkar vara slutsåld . Och ingen börs i sikte heller...

Jag som värmt upp visakortet och investerat i Odd Molly-aktier.Tänkte att min shopping i slutändan skulle gynna mig genom mina aktier men just idag blev det inte mkt shoppat.

• Pokergirl

Glossy and shiny: Grattis! Den är verkligen superfin. Önskar jag kunde hitta en i grått.

• Pokergirl

Innerjoin: OM jag lyckas norpa en taradiddle så skulle jag ha ett par leggings (täckande och absolut inte transparenta ) eller ett par svarta skinny jeans. Ett par hasbeens hade varit fina till, eller en vagabondballerina kanske.

• Pokergirl
    Audrey Will skrev 2009-07-10 21:48:00 följande:
    Pokergirl - Såg nu den grå Taradiddlen finns på Milk and Honey, men bara 1:a kvar. Var det 3:a du ville ha?
    Ja, tror inte jag kan tråckla mig i en 1, behöver en 3 då jag är stor över tuttarna. Tidigare fanns den även i 2 hos milk and honey, men kläderna verkar gå åt som smör i solsken.
  • Pokergirl

Det jag inte kan förstå är hur den "egyptiska drottningen" på T kan lägga ut annonser på plagg som inte lanserats ännu. Hon skriver iofs att plaggen anländer i slutet av juli, kommer verkligen fall redan då? I så fall håller jag i visakortet, då jag inte lyckades kamma hem den grå tadadiddle.

• Pokergirl

Haha, jag skriver ju som en kratta, taradiddle skulle det ju vara.

• Pokergirl

Kikade in hos Bambi och blev lite tveksam på om jag passar i taradiddle. Jag är gravid och tror jag skulle se ut som ett hus i den. Dessutom verkar den spänna lite oroande över tuttarna, och frågan är om mina ryms i den modellen.

• Pokergirl

Någon som har koll på storleken på smock dress? Sitter och spanar in en i brunt men är lite osäker på strl.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna