Odd Molly tråd för oss inbitna
Och om det nu är så att dom går i postnummerordning så innebär det att jag som bor här uppe i norr med ett 90. ..-postnummer kan vänta höstkollektionen i oktober kanske. Bittert!
Och om det nu är så att dom går i postnummerordning så innebär det att jag som bor här uppe i norr med ett 90. ..-postnummer kan vänta höstkollektionen i oktober kanske. Bittert!
*snyft* Jag som verkligen sett fram emot en taradiddle dress i grått, strl 3 verkar vara slutsåld . Och ingen börs i sikte heller...
Jag som värmt upp visakortet och investerat i Odd Molly-aktier.Tänkte att min shopping i slutändan skulle gynna mig genom mina aktier men just idag blev det inte mkt shoppat.
Glossy and shiny: Grattis! Den är verkligen superfin. Önskar jag kunde hitta en i grått.
Innerjoin: OM jag lyckas norpa en taradiddle så skulle jag ha ett par leggings (täckande och absolut inte transparenta ) eller ett par svarta skinny jeans. Ett par hasbeens hade varit fina till, eller en vagabondballerina kanske.
Det jag inte kan förstå är hur den "egyptiska drottningen" på T kan lägga ut annonser på plagg som inte lanserats ännu. Hon skriver iofs att plaggen anländer i slutet av juli, kommer verkligen fall redan då? I så fall håller jag i visakortet, då jag inte lyckades kamma hem den grå tadadiddle.
Haha, jag skriver ju som en kratta, taradiddle skulle det ju vara.
Kikade in hos Bambi och blev lite tveksam på om jag passar i taradiddle. Jag är gravid och tror jag skulle se ut som ett hus i den. Dessutom verkar den spänna lite oroande över tuttarna, och frågan är om mina ryms i den modellen.
Någon som har koll på storleken på smock dress? Sitter och spanar in en i brunt men är lite osäker på strl.