Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mabimao skrev 2009-07-21 15:15:33 följande:
    Ha, då kanske du kan handla "first hand" av henne direkt. Hon verkar ju ha ett aldrig sinande lager.....Själv spatserade jag en sväng på Torp medans familjen åt klart på Mackedonkan och åkte rutschkana. Och vad händer? Jo, det shoppas OM på de 10 minuterna jag var där. En rosa basic cotton cardigan 30%. Ha Ha....Trevlig start på semestern!
    På Torp? Pondus?
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-21 20:17:54 följande:
    Yes
    Jag var där när de startade rean och då fanns det inget OM . Fanns det mer plagg?
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-21 20:17:54 följande:
    Yes
    Jag var där när de startade rean och då fanns det inget OM . Fanns det mer plagg?
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-22 17:05:45 följande:
    Det var inte mycket OM, ett par plagg kvar. Två Missing-dress i stl 2. Nån blus och så.
    Jag såg det Var tvungen att svänga in dit på väg till Lysekil.
  • freemind
    Siabellon skrev 2009-07-22 21:35:38 följande:
    jag väntar på paket fr Shirtstory. det shippades i går morse, borde det inte komma snart då?
    Mitt paket tog exakt en vecka.
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-22 23:29:13 följande:
    Freemind.Var det någon rea på Lysekils Penny Lane? Skall dit till havets hus i morgon.
    Nej, ingen rea alls :(
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-23 00:59:05 följande:
    Kikade nu på Summer of 2007 tunic och min ser inte likadan ut. Börjar undra mer och mer om det är en kopia? Brodyren vid hyskorna är svart och den är inte så där bubbelgumsrosa i färgen utan mer beigerosa.Vad knepigt att veta. Det står 400 is Good, Good i den.
    Lugn, lugn... med största sannolikhet är det ingen kopia. Den är ju från "Amore Spare Integritas"-kollektionen och då var det svarta hyskor fram istället för mollypengar som det är på nuvarande kollektion. Jag sålde en vit sådan som jag hade i vintras ( då var precis den tunika med i alla julmagasin) och jag fick 2500 kr för den på Tradera. Du har gjort ett fynd! Någonstans i gömmorna har jag ett foto på min... ska se om jag kan hitta det.
  • freemind
    Skrutteruttan skrev 2009-07-23 09:23:57 följande:
    God morgon i tråden Idag orkade jag gå igenom hela Summer sale på shirtstory.... jag hittade imagination wrap där! Igår när jag var på Smultrongården provade jag den i storlek 2, var nära att köpa den fastän jag är en 0-1:a...provade hatehate tee i almost blck men blev snål och köpte den inte. Den fanns också på den tyska sidan, köpte den och en liknande i lila, sist blev det en kjol, vet någon när den är ifrån?www.shirtstory.eu/product_info.php/info/p1766...Tänkte att kjolen, tröjan och båda topparna skall passa ihop, vad tror ni?
    # 895 Coquette Skirt Purple från årets sommarkollektion.
  • freemind
    Skrutteruttan skrev 2009-07-23 09:32:38 följande:
    Åh tack! Då var den mao rätt ny då...Känns lite pirrigt att handla från Tyskland faktiskt...hopppas det inte krånglar till sig utan att paketet kommer fram...Ni andra som handlat därifrån har varit nöjda, eller hur?
    Det var jag som lurade in alla i "Shirtstory"-träsket.
    Jag har beställt därifrån mängder av gånger och har aldrig haft några problem.
    Nu missar de dessutom att ta betalt för frakt!
  • freemind
    jompa skrev 2009-07-23 09:36:05 följande:
    Ahhh hur ska jag veta om det är en kopia? Nåt speciellt jag ska leta efter?
    Begär att få kvittot från säljaren.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna