• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Audrey Will skrev 2009-06-12 11:24:35 följande:
    Sååå vacker!! Du är jättefin i den!! (kunde inte kommentera på bloggen, måste tydligen skapa nåt konto..)
    Tack snälla - nej du behöver inte göra konto - du väljer "Namn-webadress" så går det fint att kommentera.
  • Bina
    malinoski skrev 2009-06-12 13:04:50 följande:
    Ååå vad fantistiskt fin du var i klänningen! En riktig dröm... Måste även kommentera den helt underbara kappan/jackan (H Christensen) med bodyr du hade på bild strax där under. Tillhör den höstens kollektion? Kanske kan bli en konkurrent till pälsen på Tradera som jag låg sömnlös över inatt..
    Tack snälla - Ja den är från hk.
  • Bina

Pokergirl.. ja jag lär ju inte knipa något heller på rea (4-3:a)

• Bina

Någon med pilgrimklänning+underklänning som jag kan prata med?

• Bina

Någon med pilgrimklänning+underklänning som jag kan prata med?

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-13 07:14:52 följande:
    Bina: Åh, det är riktigt synd om oss! Jag tror jag måste gå igenom alla shoppar igen, NÅGOT måste väl finnas kvar till oss?!
    JA hojta om du hittar något (jag vill helst handla i sverige)
  • Bina

åh vad bra - freemind - har du lust att kolla på din underklänning ... är själva tyget fållat där i nederkant under spetsen är den bara klippt?

• Bina
    freemind skrev 2009-06-13 07:52:55 följande:
    Den är bara klippt! Vad trist :( Det hade jag inte sett innan.
    Tack .. då vet jag, det är min också - visst är det urtrist *billigt*
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-13 07:57:04 följande:
    Hur gör Sid and sally med sina storlekar? Large, är det 3 eller 4? Dom har XS/S/M/L och jag vill ha en 3:a.
    0=XS så L borde vara 3 ... vad är du ute efter?
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-06-13 08:17:16 följande:
    de är stooora i storleken
    Ja precis vad jag skulle säga att jag hört - har inte provat ännu men jag har den mindre av mina storlekar på väg hem.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna