-
Dom är normala/lite stora i strl. Jag har några i strl 3, dom är rymliga och bekväma för mig som har långa armar och stor byst, handlar normalt L, ev M.Mabimao skrev 2009-07-12 10:23:49 följande:Är den någon som vet hur Everyday long carigan är i stl? Jag tänkte köpa en på rea i färgen emerald??? Militär grön eller vad är det för grön? Någon som vet?
-
Men s*tan! Nu när jag slutligen bestämt mig för en full emb smock dress i chocolate så finns den inte längre i strl 3, tror inte jag vågar mig på en 2, läste att den motsvarar en 38 och det funkar inte. Typiskt! Ska se om vi kan ta en tur förbi OM-butiken på väg till Nynäshamn på lördag, då kanske jag lyckas nypa en där.
-
Testa att höra med estiliodesign.seMilliemolly skrev 2009-07-12 19:38:12 följande:www.marengs.com/pointelle-215-p-963.html...Åh de hade bara detta i strl 4 på Marengs Någon som vet var det finns i strl 1-2?
-
Glossy and shiny: trist med fläck på så fin blus! Jag skulle rekommendera dig att gå till en kemtvätt och få hjälp. Kostar en hundralapp eller två men då är fläcken puts väck!
Ang Mathilde, har dom Grandmas coat i lila kvar? Jag kan inte lämna min dröm om en grandmas, men hade gärna hittat den för halva priset isf 30% som NK har. -
milliemolly: vad är det för erbjudande på Ajabaja?
-
Hej tjejer!
Nu är vi åter från vår semestertripp i europa, har varit runt på mc och inte ett om-plagg i sikte (förrutom mina egna såklart).
En fråga, den underbara jackan med huva som kommer i höst, vilka färger kommer den i? tyckte den lät väldigt billig, läste någonstans att jackan skulle gå på 1999, låter ju tokbilligt! -
isako: de plagg jag handlat i butik här uppe i norr har inte heller luktat ngt speciellt, så jag tror inte det är doft du ska gå på. Hos bambi.blogg.se finns en lista på plagg man bör akta sig lite extra för, kolla där.
-
Nope, så får man inte göra, då kan tråden stängas!pepparkakan skrev 2009-07-31 17:01:19 följande:Någon som vill bli av med ngt i strl 3 ( får man skriva detta förresten?) inboxa mig isof.
-
Den var verkligen superfin!Innerjoin skrev 2009-07-31 18:20:22 följande:Den här tycker jag var sååå fin: image.trendsales.dk/topics/1424/14242000/1424... Har inte sett innan, iaf inte i den färgställningen.
-
pepparkakan: ingen fara på taket men vi vill ju ha kvar tråden, du kan anmäla ditt eget inlägg och be att få det bortplockat, då löser det sig på smidigast sätt. Hos bambi.blogg.se finns "molly-mall" med möjlighet att byta, köpa och sälja OM-plagg, kolla där!
SooJuicy: Trist med ditt fynd, du kanske borde höra om du kan behålla den mot lite rabatt?