• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Siabellon skrev 2009-05-24 10:19:20 följande:
    Svårt! Jag har ju 2 på alla mina och jag vet att när jag köpte de svarta så tyckte jag först att de var aningens trånga, nåt jag inte tycker längre. Så kanske töjer de sig iaf. Prova mindre strl o känns det jättetajt kan du kanske retunera?
    jepp.. jag köpte dem (och hoppas att lagersaldot var uppdaterat så jag får några)
  • Bina

Hallå.. är det någon som har span på en 9th sweater - dark powder stl4? Jag har sökt i alla svenska onlinebutiker och får väl börja ringa irl-butiker kanske?

• Bina

OM butiken hade inte min storlek *gråta*
    D&D hade chalk och rose.. inte dark powder *gråta*

• Bina

YEEEEEEEEEEEEEES!

Mathilde hade den tjohooooo *dansar*

• Bina

Siabellon *ASG* japp - då blir jag en av de där som folk misstänker att de säljer kopior

OM-butiken tog 150:- Matilde tog 60:-

Jag röstar för den blå - även om man inte vill tänka på det så är hösten snart här *duckar för stenar*

• Bina

Ja - nej du skall INTE ha en fyra på den Siabellon - det är min storlek.. och då drunknar du Den turkosa är jättefin och tänk när du har lite fräsch bränna också!

• Bina

Siabellon.. idag kom ett par almost black haight pants.. de funkar perfa! tack för att jag fick bolla med dig om dem!

Hoppas du får svar från OM snart!

• Bina

Åh attans vad frustrerande.. när du nu tvekat så skall du absolut leta en blå istället *håller tummarna att du finner*

• Bina

Innerjoin.. läs bland bambis kommentarer - där dyker en och annan bloggare upp

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna