• Peak

Odd Molly tråd för oss inbitna

Stargirl skrev 2009-07-22 17:57:53 följande:
    Jag har köpt hårspray idag....i brist på stålar bild finns i min blogg hahahhaa
    haha den köpte jag med, på Ica
  • Peak
    jompa skrev 2009-07-22 20:22:04 följande:
    La in en bild på mitt första OM plagg i BT. Mannen tyckte jättemyket om den så den får stanna trots att jag var osäker.
    ja den är jättefin, skulle också vilja ha en sådan!
  • Peak
    Audrey Will skrev 2009-07-22 21:32:52 följande:
    Peak - Åååh vilket kalaspaket du fått från Deutschland! Jag dreglar vid tanken att klicka hem ett sånt maffo-paket! Kul!!
    Ja kul, men mindre kul när det ska betalas antar jag Lite väl lika plagg kanske men men gillar dem!
    Skrutteruttan skrev 2009-07-23 09:23:57 följande:
    Igår när jag var på Smultrongården provade jag den i storlek 2, var nära att köpa den fastän jag är en 0-1:a...
    ah har du varit där! Hade de någon rea?
    Innerjoin skrev 2009-07-23 19:42:50 följande:
    Tjabba tjejer, tillbax igen från storstads äventyr och bad/campingäventyr i Örebro. Ingen OM shopping, var på Mathildes båda butiker samt Åhlens city (blev snål och ville inte köpa Pointellelinnet till fullpris....) I Örebro hanns inte Smultrongården med. Nu såg jag att Idyll interiör hade 50% på OM, så jag slog till på en Lovealot blus i Almost black samt ett turkos Pointellelinne. Får se om de fanns kvar...
    Har du varit här i krokarna Vet du att det finns två butiker i stan som säljer OM här? Tjugotre och Heaven.

Vill ha tag i en Grandmas´coat, strl 1 också, ingen som sett till på rea?
  • Peak
    hejlis skrev 2009-07-24 18:15:23 följande:
    Hej! Hoppas det är okej med en fråga. Har nyss "upptäckt" Odd Molly, och giller verkligen kläderna! Har dock inte provat något plagg ännu, så därför tänkte jag höra om storlekarna (om jag ska skicka efter). Jag är ganska kort, 1,63 med normalstor byst (mot liten då jag ej ammar...) och väger ca 60kg, dock har jag grövre ben och är nättare upptill. Vad tror ni? Jag är verkligen en mitt-i-mellan 36 och 38 normalt sett. Tack
    jag är ca 1,65 väger lite mer än du och liten byst, jag har för det mesta 2 på överdelar, ibland 1 - underdelar har jag nog inte provat någon gång...

Ringde Mathilde nyss och de skulle skicka en lovlier knit strl 2 till mig på måndag Jippie!!
  • Peak
    Skrutteruttan skrev 2009-07-24 18:58:33 följande:
    Ingen rea på Smultrongården....
    hmm trist då....var du på stan idag?? Såg dina bilder i BT och tyckte jag såg en tjej i likadana kläder idag
  • Peak
    Skrutteruttan skrev 2009-07-24 19:37:47 följande:
    Jajamen! Mina Bloomers, private linne och lovelier knit och en mastodontvagn med tre småkidz i...Var det mig du såg då?
    haha ja det måste det ha varit...såg inte hur många barn dock, men min OM-radar upptäckte kläderna
  • Peak

har nu (lite sent) kollat igenom höstens kläder och kan inte säga att jag blev överförtjust direkt...de flesta plagg som börjar på "glazing" var fina - men annars...neee...hmm kanske blir en billig OM-höst då!

På tal om helt annat märke - har någon koll på när Peak börjar sin rea? de ville inte säga i butiken...

• Peak

Sara Mia skrev 2009-07-27 23:02:12 följande:

Gud vad jag tjatar! Men är det ingen som ska till Barkarby snart? Jag är desperat efter en 630 frilled blouse sleeveless strl 1 som finns där. De bara vägrar skicka.
    vilka säljer OM i Barkaby? Funderar på att åka till Outlet så då kan man ju kolla OM också!
  • Peak
    Morty skrev 2009-07-28 15:22:30 följande:
    Jag köpte ju en Granmas coat i storlek 2 som var mega stor. Provade en röd i storlek 1 igår och den var som ett korvskinn på mig. Gick ju inte alls att få på sig. Skiljer det sig så eller har jag fått tag på en 'konstig' 2:a? Den röda var annar urläcker. Synd bara att det fanns en massa i storlek 0 och en 1:a som var förliten. Är nog inte meningen att jag ska ha någon Grandmas coat....
    åh vart finns de i strl 1? Färg?

Fick hem min lovlier knit som Mathilde skickade till mig Love it!
    Bubbles-tunikan tycker jag känns stor! Tog ju strl 1 på den....

Ingen som vet vilka OM-plagg som säljs i Kosta?
  • Peak
    Skrutteruttan skrev 2009-07-28 18:56:39 följande:
    Hej på er Idag har jag varit på Smultrongården på förhandsrea...fick 30 % rabatt på allt utom nyheterna förstås...Inköpen finns i bildtråden *nöjd*. Väntar på min leverans från Tyskland *spännande*.
    hade de 30%? På hemsidan står 25%!?
    Hade de mycket på rean? Vet du vad som fanns - såg du några grandmas coat´s?
  • Peak

är bubbles-tunikan inte poppis på Tradera längre? Vill så gärna byta strl men de verkar ju inte gå åt ens...missade just en på T nyss...var det nå´n här som knep den kanske?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna