Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Önskar jag också inväntade Odd Molly-paket.. Avis!

Freemind - Vad bra du valde rätt storlek, det kan vara lite nervigt när man beställer online!

Bina - Hoppas ditt paket kommer idag! Meddela hur det går! (Jag är så sugen på Odd Molly att jag t.o.m får tillfredsställelse av att höra vad andra har köpt!)

Ha en bra dag!

• Audrey Will
    *fniss* ja jag rapporterar - det är en ny leverantör för mig så jag har ingen koll på hur snabba de är - men är de snabba borde det komma idag.
    Du har säkert skrivit det redan, men vilken leverantör är det? Hoppas de är snabba!

Ni som har "Haight pantsen" (stavning?), är det mysbyxorna ni har? Ser samma modell även finna i velour och som kraftigare byxa (med gylf + knäppning). Är det mysbyxorna ni menar? Är de i vanlig bomull eller frotte?
  • Audrey Will
    Jag har Haight pants i velour (80%bomull 20%polyester) supermjuka och härliga! (men de finns i flera varianter - även frotté - och vanlig byxa i bomull)Det är Stayhard jag väntar paket från. En "vardagstunika" i varma färger.. apfula bilder på stayhard men på oddmollys sida ser man färgen ordentligt. (går dock inte att länka om direkt så det får bli stayhard) www.stayhard.se/Product.aspx&...
    Fiin!! Den har jag också dreglat över, fast den blå/grå! Såg den på Åhlens i Malmö, men fanns bara 4:a kvar. Jag älskar den modellen!

OK, ja det är velourisarna i Haight pantsen jag är mest sugen på, så underbart retromysiga!

Jag undrar också efter lite reor, hoppas de drar igång snart!
  • Audrey Will

Vilken taskig svenska jag har.. 'LETAR också efter rea' menar jag.

• Audrey Will
    Bina skrev 2009-06-10 14:22:40 följande:
    Nu behöver jag hjälp... min leverans var inte helt som jag räknat med i modellen. hoppsan.wordpress.com/
    Hmm.. du tror inte den rätar till sig om du stryker den?
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 14:56:44 följande:
    Spraya vatten (med blomspruta) på den och låt den hänga ut sig i nån timme./Husmor
    Husmor.. Jag tror också på att fukta till den /stryka. Kanske man ska låta knytet vara lite lösare så den är mer öppen upptill? Trist du inte blev nöjd! Man vill ju bli kär när man provar sin nya Odd Molly!
  • Audrey Will

Ååh var ni tvungna att tipsa om Haven - de hade ju Livealot blusen till vrakpris, och i min storlek! *blänger varnande på min shoppingsugna högerhand*
    Men Bina, om du ska skicka tillbaks blusen du fick idag kan du ju köpa något annat ist..? Och i såna situationer tycker jag faktiskt man får tröstshoppa ett extra plagg, för sveda och värk, typ

• Audrey Will
    Vill du bli min bästis?
    Gärna Man kan behöva (o)moraliskt shoppingstöd ibland!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 17:14:21 följande:
    Fast Livealot..... Den är ju så fiiiiiiiiin. Det är faktiskt värt att äta knäckebröd en vecka för att få den. Den funkar ju till allt.
    Sluta fresta mig.. Hade kunnat leva på friskluft en vecka för den. Ska kolla mitt konto. Kanske sonens med.. (skämtar!)
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-10 17:17:03 följande:
    Tror inte på något sätt att det är ett problem i den här tråden.Det är liksom Highway to Shoppinghell som gäller här. Eller vi kan kalla det "din vän på vägen till bankrutt".Kan vi inte värva en OM-motståndare till tråden som stoppar en varenda gång man trycker på köpknappen.Ps. Nu åker jag till Haven och hämtar min 329a /Miss Shopalot
    Hahaha! Du menar någon som tycker det moraliskt oförsvarbart att lägga 1500 på en topp..? Tror inte det finns någon sån på FL
    Åh vad kul att hämta ny OM! Tafsa lite på Livealot-en från mig om du ser den!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna